ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

رویکرد وب معلم خوانساری در سال جدید

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

دوستان و همراهان عزیز وب معلم خوانساری ، در چند سال گذشته بیشترین تمرکز این وب روی نمونه سوالات مستمر و پایانی دروس مختلف بوده.فکر میکنم با توجه به حجم نمونه سوالات موجود دیگه نیازی به پست کردن نمونه های جدید نیست.بنا بر این قص دارم در سال جدید مجموعه دیگه ای از بسته های مورد نیاز پایه ششم رو در اختیار همکاران و دانش آموزان عزیزم بگذارم.اما از اونجایی که هیچکس از آینده کوچکترین خبری نداره تاکید میکنم این قصد و نیت من هست ، تا خواست خداوند چی باشه.

با توجه به تغییرات گسترده ای که در سیستم ارزشیابی توصیفی صورت گرفته و نیازهای جدید پایه های درگیر با این نوع ارزشیابی برای سال جاری حدود 60 نمونه چک لیست از دروس ریاضی ، علوم ، فارسی ، قرآن ، هدیه های آسمان ، مطالعات اجتماعی ، کار و فن آوری و تفکر و پژوهش آماده کردم که به تدریج پست میکنم.همچنین قصد دارم تا سوالات و مفاهیم مهم دروس مختلف و در این وب قرار بدم. البته در صورتی که آزمون عملکری جدید و یا آزمونک طراحی کردم حتما در وب قرار میدم.

امیدوارم در سال جاری با کمک خداوند متعال و در کنار هم بهترین و شیرین ترین خاطرات و برای دانش آموزان عزیزمون به تصویر بکشیم.

یا حق

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۲)


سلام خسته نباشیدلطف کنید پاسخنامه سوالات امتحانی رو هم بگذاریدممنون
پاسخ:
سلام عزیزم
در این وب هیچ پاسخنامه ای پست نمیشه
با سلام و تشکر از زحمات جنابعالی ..... خسته نباشید........ خدا قوت
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون
موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی