ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

نمونه سوال هدیه های آسمان نوبت اول(سری دوم)

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 

  • زهرا مهدوی

هدیه های آسمان

نظرات  (۸۲)

چذا حالا پولی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای کسی مشکلی نداره ولی از همه جا میشه رایگان دانلود کرد
پاسخ:
در وب نمونه های رایگان هم وجود داره
من دارم برای تیز هوشان می خوانم لطفا نمونه سوالات تستی برای تیزهوشان هم بزارین ممنون و متشکر
پاسخ:
در وب موجود هست
خیلی بده
 اقای خوانساری معلم ما درسایت شما سوال دانلود میکنند
منون خانم مهدی خیلی ممنون خیلی قشنگ بود وا قعا دستتون درد نکنه

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
سلام خانم مهدوی. من نمونه سوالات خیلی ها را حل کردم ولی مال شما عالی بود؛ممنون.
پاسخ:
سلام عزیزم.خواهش میکنم
موفق باشی گلم
دانلود. نمیشه

پاسخ:
لینک ها مشکلی ندارن.مجددا امتحان کنید
دارم گریه می کنم برای نمونه دولتی تورو خدا نمونه سولات بگذارید که حوصلم سر نره  معلم عزیز من شما رو خیلی خیلی دوست دارم و به دست زحمتکش شما بوسه میزنم فقط خواسته من رو بیارید ممنونممممممممممممممممممممممم
پاسخ:
عزیزم باید به سوالات دسترسی داشته باشم تا در وب قرار بدم.متاسفانه به سوالات نمونه دولتی دسترسی ندارم گلم
موفق باشی
باسلام لطفا سوالات نمونه دولتی و ششم را بگذارید ممنون از لطف شما              دوستتون دارممممممممم            مهناز
پاسخ:
سلام عزیزم
متاسفانه به سوالات دسترسی ندارم
موفق باشی
 خوب بود
تورو خدا نمونه سولات بگدارید خسته شدم از بس که تلویزیون نگاه کردم بغض گلوم رو می فشاره خواهش می کنم مررررررررسی
پاسخ:
عزیزم سوالات زیادی در ارشیو موجوده
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللییییییی بدبود

*****سلام ووووووووووووواقعلا مممممممممممنونم معلم بزرگوااااااااااار وزحمت کشششش  عزیزززززززززززززززز*******

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سوال ها خوب نبود ولی باز هم تشکر منون میشم اگه سوال های رایگان هم بزارین
پاسخ:
عزیزم سوالات دیگه در وب های دیگه هست.حتما اون سوالات بهتره
علی واقعا ممنون     خیلی کمکم کرد
پاسخ:
خواهش میکنم
  • کیمیا ودوستان
  • لطفا برای هشتمی هاهم سوال بذارین با تشکر از شما چون ما تیز هوشانی هستیم باید با سوال ها آشنا شیم ممننننننننننننننونم
    پاسخ:
    کیمیا جان عزیزم این وب فقط مخصوص پایه ششم هست
    موفق باشی 
    خیلی بده دانلود نمیش

  • محمد حسین
  • خخخخخخ عجب نظر های جالبی بود!!!!!!!!
     من اصلا استعداد در درس خوندن ندالم ولی از این نظر هاش خوشم اومد خخخخخخ
    با سلام‌ و خسته نباشید خدمت استاد محترم.
    دوست عزیز ممنون از این که برای ارتقای سطح کیفیت اموزشی تلاش میکنید🌹❤
    واقعا جای تقدیر داره.
    و البته پیامی به ریحانه خانم که میگن افتضاح بوده و اسونه و من خودم معلمم:دوست عزیز اولا شما اگر معلم خوبی بودید خودتون نمونه سوال میدادید خدارو شکر کتاب دارید و یا حداقل از ده یا دوازده نمونه سوال ده سوال رو گلچین میکردین و بقیشو خودتون طرح میکردید😕😐
    و یک چیز دیگه ای هست اینه که شما که معلم ابتدایی نیستید بگید وقت نمیکنم تخصص شما در مدرسه دینیه پس باید برای بچه ها وقت بزارید و حداقل سوال هارو خودتون طرح کنید و یا اینکه از چندین منبع و کتاب بدید
    با تشکر از مدیر عزیز❤🌹
    این رو هم اضافه کنم من دانش اموزی بیش نیستم و یکم از حقوق دانش اموزان رو گفتم ریحانه خانم به ظاهر معلم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم دوست بزرگوار
    سلام این چه وضع امتحانه لطفا به کم خوب سوال طرح کنید.
  • رایگان بگذارید
  • رایگان بگذارید ممنوووووووووون!!!!!

    پاسخ:
    خواهش میکنم.نمونه های رایگان هم در وب موجود هست
    لطفا سوالات نهم را در وبلاگ تون بدید
    پاسخ:
    متاسفانه امکانش نیست
    متاسفانه بعضی از سوالات در کتاب نبود ولی باز هم ممنونم.
    پاسخ:
    یک سری از سوالات وابسته به اطلاعات عمومی دانش آموزان هست
    موفق باشید
    خییییییییییییییییییلی عالی بود . ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • زهرااخوان نیا
  • سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین اگه میشه 94-93روبزارین

    ممنون میشم


    پاسخ:
    سلام
    نمونه های امسالم در وب قرار دادم
    عالی بود دستتون درد نکنه 
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بی نظیر بود

    پاسخ:
    شما بی نظیری علی آقا

    عالی بود.


    خیلی خیلی خیلی خیلی عالی نبود


















    شوخی کردم خیلی خوب بود
  • جواد بهبودی
  • خیلی خوب بود دستتون درد نکنه خیلی هم آسون بود ممنون از زحمات شما استاد گرامی 
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • زهرا مظاهری
  • نوبت دوم را بگذارید
    پاسخ:
    عزیزم در وب موجود هست
    خیلی ممنوع درامتحان کمکم کرد
    پاسخ:
    خداروشکر حسین جان
    افتضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااححححححححححححححح بود انگار داری سوالای کلاس اولو میخونی واقعا براتون متاسفم خانم خوانساری من خودم معلمم میخواستم بدم بچه های کلاسم با این وضع سوالات پشیمون شدم
    پاسخ:
    البته این ادبیات یک معلم نیست.در هر صورت موفق باشید
    بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بدبدبدبدبدبدبدبدبدبد بدبدبدبدبدبدب

    دبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبد بدبدبدبدبدبدبدببدبدبدبدبدبدببدبد
    پاسخ:
    شما به خوبی خودت ببخش
    اصلاااااااااااااااااااااااااااا خوب نبود در ضمن  معلمم گفت اصلا به درد نمی خوره 
    پاسخ:
    شما به خوبی معلمت ببخش.به معلمت سلام من و برسون.

    سلام

    با تشکر از نمونه سوال ها

    ولی حیف که جواب ندارن

    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم.اینجا هیچ پاسخنامه ای پست نمیشه
    خیلی خوب بود  فوق العاده بود مرسسسسسسسسسسسسسسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بد نبود ......به هر حال مرسی .راستی میشه نمونه سوال نوبت دوم هم بگذارید؟
    پاسخ:
    در آرشیو موجوده
    هی بدک نبود  ولی اگه میشه برای نوبت اخر رو بزارید چون نکاتش کلیدی تره ممنون 
    پاسخ:
    در آرشیو موجوده
    خوب نبود زیرا از امتحانات نوبت اول گذشته

    پاسخ:
    تو دیر دیدی پس وقت بازدید تو خوب نبوده
    خیلی عالی بود ممنون مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    خوب بود
    خوب بود متسفانه چندتا سوالات داخل کتاب نبود
     ومن می توانم بگویم اصلا مربوط به کتاب نبود 
    با تشکر 
    پاسخ:
    ابوالفضل جان هدیه های آسمان همش مربوط به کتاب نیست.باید اطلاعاتی که معلم سر کلاس میگه رو هم یاد بگیرید
    عالی بود
    باتشکر فراوان عالی بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    دستتون درد نکنه ولی اینا تو امتحان نمیان
    پاسخ:
    عزیزم شما هرچی تو امتحان میاد و بخون
    عععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییی بود فوق الادهههههههههههههههههههه و بی نظیییر
    منوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ((عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه. ))
  • کیمیا دانش اموزا کلاس ششم
  • سوالات خیلی بد بود اخه این هم شد سوال کدوم معلم میاد این و دانلود می کنه؟؟؟؟؟/

    سلام عالی بود ممنونم میسی همینا تو امتحانمون میاد

    پاسخ:
     سلام عزیزم.خواهش میکنم
    موفق باشی 
  • rashid ahmadpoor
  • ممنون از مطلبتون به وب ما هم بسر
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    من خیلی خوشم امد خیلی ممنون از شما
    پاسخ:
     خواهش میکنم سارا جان

     خیلی سوال های خوبی بود اگه میشه برای مطالعات هم نمونه سوال طرح کنید خیلی ممنون


    پاسخ:
    نرگس جان نمونه سوالات اجتماعی در وب موجود هست
    واقعا عالی بود دست شما درد نکنه من از شما تشکر می کنم
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیز دلم
  • محمد مهدی علیخانی
  • عااااایییییی - ععععععااااااااللللللللییییییییی------دخیل - دخیل  - فریاد بزن -- علی ماشاالله
  • رومینا روحانی
  • خانم خوانساری خیللللللللی دوستون داریم 
    مرسی که به فکر ما بودین

    پاسخ:
    عزیز دلم منم همه شما رو دوست دارم.موفق باشی گل من
    بسیار ممنونم از شما همکار گرامی ...
    پاسخ:
    خواهش میکنم همکار عزیز
  • سحر رحیمی
  • دستتون درد نکنه واقعا سوالای مهمی بود باز هم از این سوالا بذارین


    راستی معلم ما به ماگفت قسمت 4 سوال11 رو حفظ نکنیم


    ممکنه تو ازمون وروردی بیاد؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عزیزم مطمئنم معلمت درست میگه
    مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
  • معلم ششم
  • انا که سوال نیستن تو کجات معلمه


    پاسخ:
    واقعا ممنون میشم کمک کنید تا بتونم از هدیه ها سوالات بهتری طراحی کنم چون طرح سوال از این درس خیلی دشواره
    عالی بود ممنونم
    عالی بود. متشکرم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    چرا همش نضرات رو گذاشتین
    پاسخ:
    عزیزم اگر به ادامه مطلب بری و روی دانلود کلیک کنی میتونی از سوالات هم استفاده کنی
    خیلی بی خود و به درد نخور بود همکار گرامی چون اصلا دانلد نمی شه گلم اگه لینکشو عوض می کنی چرا خبر نمیدی اصلا خوشم نیومد 
    پاسخ:
    دوست عزیز لینک دانلود هیچ مشکلی نداره.لطفا کش و کوکی مرورگرتون و پاک کنید و یک بار دیگه امتحان کنید.
    خوب   



    نبود

    سلام
    به نظرم بهتره سوالات مفهوم درس را از دانش آموزان بخواد تا اینکه مباحثی مانند سال تولد و زمان مرگ یا سرور آزادگان مطرح شود
    پاسخ:
    سلام
    حرف شما کاملا درسته.ولی دو نکته رو نباید فراموش کنیم.
    اول اینکه دانش آموزان باید از حالا یاد بگیرن نکته بین و جزئی نگر باشن و دوم اینکه نباید آزمون های پیش روی دانش آموزان فراموش بشه.
    اگر دانش آموز برای اون آزمون ها آماده نشه در واقع معلم هیچ کاری نکرده
    عالی بود ولی لطفا پاسخ ها ی ان را می گذارید
    پاسخ:
    متاسفانه در حال حاضر فرصت کافی ندارم
    عالی بود منون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    اینا رو ورد 2010 کار نمی کنه با ویندوز سون هر کار میکنم هر چی نمونه سوال دانلود می کنم باز نمی کنه و یه کلمه های عجق وجق می یاره    تورو خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بگین چی کار کنم 

    پاسخ:
    اینا ورد نیستند.باید آدوب ریدر یا آدوب آکروبات و نصب کنید تا بتونید سوالات و بخونید
    عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بود .
    فوق العاده عالی بود

    عالی بود

  • فاطمه : پایه ششم
  • سوالات بسیار عالی بود ممنونم.
  • محمد جواد :دانش آموز کلاس ششم
  • خیلی خوب بود لذت بردم
    از مدیر محترم سایت به خاطر زحمات فراوان و قرار دادن امتحانات مناسب ششم برای ما متشکرم بسیار مناسب و خوب بود
    باز هم تشکر میکنم
    پاسخ:
    ممنون از ابراز لطفتون
    عالی بود دستتون درد نکنه
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خیلی عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععالی بود
  • معلم ششم
  • خد خیرتون بده واقعا عالی بود .
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    عالی بود با تشکر از شما
  • علی دلیر دانش آموز پایه ششم
  • سلام خانوم مهدوی وبلاگ خوبی دارید.آزمون های نوبت اولتون هم خوبه.
    درضمن اگر زحمتی نباشه وبلاگ مرا در صورت تمایل لینک کنید.
    با تشکر
  • امیرحسین مومنی
  • خیلی خوب بود . لطفا به وبلاگ من هم بروید و نظر بدید. اگه میشه ادرس وبلاگم رو به شاگردانتون یا همکاراتون بدید یا سایت خود قرار بدید.amirhossenmomeni.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی