ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آزمون مداد-کاغذی درس تنها او(هدیه های آسمان)

دانلود در ادامه مطلب

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۲)

بسیار عالی است.واقعاازاین همکارباذوق لذت می برم 

پاسخ:
ممنون از لطفتون
  • صدای آموزگار
  • با سلام و عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خدمت شما همکار بزرگوار

    حقیقتاً وب سایت بسیار پر محتوایی دارید و بنده ی حقیر پارسال از بسیاری از مطالبتان استفاده کردم

    اگر گاهی در کلاسم از مطالب شما استفاده کردم بدون اشاره کردن به منبع؛ از حضورتان طلب حلالیت دارم و بخشش! امیدوارم که به بزرگی و بزرگواری خودتان حقیر را حلال می فرمایید.

    برایتان آرزوی توفیقات روزافزون و شادکامی و سرافرازی در تمامی مراحل زندگیتان آرزومندم.

    اگر اجازه می فرمایید حقیر وب سایت پر ارزشتان را لینک می کنم و از مطالبتان در سایت حقیرانه و فقیرانه ی خود با ذکر منبع استفاده نمایم.

    با تقدیم احترام

    محمودی

    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.باعث خرسندی هست که تونستم هرچند خیلی کم ولی مفید واقع بشم.هدف من از گذاشتن از این مطالب در وب معلم خوانساری این هست که باری و از دوش همکاران بردارم و از این مطالب در کلاسشون استفاده کنن.
    براتون آرزوی سعادت و پیروزی دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی