ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

سلام

آغاز سال تحصیلی و به همه شما همکاران و دانش آموزان عزیز تبریک میگم.

 

 

قبل از هر چیز از خداوند بزرگ ممنونم که به من فرصت داد امسال هم در این پایه در خدمت دوستان،عزیزان و همکاران گرامی باشم.

بالاخره بعد از مدت ها کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم وب معلم خوانساری و بازگشایی کنم.بهتر دیدم این امر همزمان باشه با بازگشایی مدارس در سال جدید.

در سال گذشته که وب معلم خوانساری به طور جدی فعالیت خودشو ادامه داد عزیزان بسیاری بنده رو مورد لطف و محبت خودشون قرار دادن.از همشون ممنونم.امسال دوستان جدیدی خواهم داشت.امیدوارم مطالب این وب برای دانش آموزان و معلمانی که امسال در پایه ششم مشغول به داد و ستد علم هستند مفید باشه.

منتظر پیشنهادات و انتقادات مفید شما دوستان خوبم هستم.

 

و اما دلیل تعطیلی وب معلم خوانساری

پایه ششم برای من با بقیه پایه هایی که تدریس کردم خیلی فرق داشت.دنیای جدید برای من شروع شده بود.اوایل این احساس و به این پایه نداشتم ولی کم کم دیدم نه تنها میشه در این دریا شناگر خوبی بود، بلکه میشه هر لحظه به وسعت این دریا اضافه کرد.

در ذهنم دنیایی از برنامه ها داشتم که سال گذشته وقت نکردم همه شونو اجرا کنم.دلم میخواست کاری کنم نه تنها خودم و دانش آموزانم بلکه همه همکاران این پایه و همه دانش آموزانشون از لحظه لحظه حضور در کلاس ششم لذت ببرن.دلم میخواست کاری کنم همه دانش آموزانی که با این وب در ارتباط هستند با دست پر بدرقه بشن.

با همه این امیدها سال تحصیلی به پایان رسید...

تا اینکه از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه خودمون موظف شدم در پایه اول تدریس کنم.خیلی مقاومت کردم ولی وقتی مواجه شدم با راهی که هیچ حق انتخابی در اون ندارم به جای همه اون امیدها و آرزوها نا امیدی سراغم اومد.

انگار هر کاری که تا اون زمان انجام دادم بیهوده بود و تمام تلاشم نادیده گرفته شده بود.

دیگه حتی تحمل نداشتم سراغ کامنت هایی که دوستانم میذاشتن برم.برای همین تنها کاری که به ذهنم میرسید تعطیلی وب بود.

اما چیزی که الان مطمئنم اینه که خداوند همیشه بهترین ها رو برای بندگانش رقم میزنه.این بهترینم هم شامل حال من شد و طوری که اصلا انتظار نداشتم دوباره به این پایه برگشتم...

 

ما انسان ها مثل قطعات پازل هستیم.اگر در جایگاه خودمون قرار بگیریم زیباترین شکل ها رو میسازیم و اگر در جایگاه خودمون نباشیم هر چقدر هم که انتظار طرح زیبایی رو بکشیم هیچ وقت به نتیجه نخواهیم رسید.

 

امیدوارم همیشه در جایگاه خودمون باشیم و بتونیم راهگشای دیگران باشیم.

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۸)

سلام  : من که دیگر خسته شده ام از این همه تبعیض 32 شاگرد ششم دارم حقوقم ار معاون پرورشی , اجرایی, وآموزشی که فقط تو دفتر جوک می گن , می خندن, تخمه ژاپنی می شکنن دویست هزار تومان کمتر است.آیا این عدالت است؟ آیا در مملکت اسلامی باید اینگونه تبعیض قائل شوند؟ هیچ گوش  شنوایی نیست.برای خودم متاسفم که کسانی بر ما ریاست می کنند.که      چیزی از قانون نمی فهمند.تنها دلخوشی من فقط رضای خداست. بچه ها را از فرزند خودم بیشتر دوست دارم

پاسخ:
سلام همکار گرامی.هیچکس منکر تبعیض در آموزش و پرورش نیست.یک نفر کار میکنه و یکی دیگه نه.یکی در شهر هست یکی در روستا.یکی تعداد دانش آموزانش زیاده و دیگری کم.یکی تک پایه داره یکی چند پایه.مهم این نیست که ما چجوری کار میکنیم و دیگران چجوری.مهم اینه که پیش خدای خودمون و وجدانمون سربلند باشیم.
پس به خدا توکل کنید و از خدا بخواید شرایط بهتر بشه
سایت پر محتوی دارید سال خوبی روبراتون آرزو می کنم همیشه پر تلاش وکوشا باشید.
پاسخ:
ممنون از توجهتون.من هم برای شما آرزوی توفیق دارم
بر آنکه کنار تخته فرسود سلام       خود سوخت ولی روشنی افروخت سلام همکار گرامی خوشحال میشم از اینکه امسال هم بتونم از مطالب ارزشمند تون استفاده کنم
پاسخ:
سلام همکار خوبم.ممنون از لطفتون.
امیدوارم بتونم کمکی به همه همکاران باشم
  • آموزگار خارج از کشور
  • سلام همکار گرامی

    به مطالب مفیدتون عادت کردیم.تابستان که تعطیلیتون را دیدم خیلی دلم گرفت.ولی امروز دو برابر خوشحال شدم  که برگشتید.سال گذشته خیلی از مطالبتون استفاده کردیم،زحمت ارسال پیک هم کشیدید.سربلند وپیروز باشید.

    پاسخ:
    سلام همکار محترم
    ممنون از ابراز لطفتون.امیدوارم امسال هم بتونم برای همکاران عزیز قدمی بردارم
    موید باشید
    سلام و خدا قوت.بهتون تبریک میگم واقعا خوشحال میشم می بینم انسا های تلاش می کنند تا سعادت را به تمام بچه های این سرزمین هدیه کنند.اجرت با خدا.
    پاسخ:
    سلام.ممنون از ابراز لطفتون
  • همکاری از طبس
  • منم سال نو رو تبریک عرض میکنم

    پارسال از این وب زیاد استفاده کردم

    امسالم کلاسم چند پایه است

    و یه دانش آموز ششمی دارم

     

    پاسخ:
    ممنون همکار گرامی
    امیدوارم امسال هم بتونه براتون مفید باشه
    سلام از باز گشت شما بسیار خوشحالم.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
  • معلم کلاس ششم
  • سلام همکار گرامی
    ممنون از تصمیم عاقلانه تان .
    سال تحصیلی جدید مبارک.
    پاسخ:
    سلام
    من هم سال تحصیلی جدید و به شما تبریک میگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی