ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

لوح فارغ التحصیلی از دوره ابتدایی

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ

دانلود لوح فارغ التحصیلی از دوره ابتدایی، ویژه دانش آموزان پایه ششم

برای دانلود هر نمونه روی تصویر کوچک کلیک کنید

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱۲)

  • سید حسین مرتضوی
  • اصلا متن معلوم نیست . فقط تصویر تار هست

    پاسخ:
    باید فایل اصلی و دانلود کنید
  • صدیق السادان
  • سلام لطفا میتونید تصویرها رو برای من بفرستید تا برای بچه ها هم درست کنم 

    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.روی هر کدام از تصاویر که کلیک کنید دانلود میشن.
    موید باشید
    واقعا ممنون،من خودم وقت نداشتم طراحی کنم.بسیار زیبا و ساده هستند.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    درود بر شما. 
    تشکر از لوح های زیبایتان
    لطف میفرمایید لوح خاکستری رنگ را برای من ایمیل کنید؟ 
    بسیار ممنون میشوم 🌹🌹🌹
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ارسال شد
    واقعا متشکرم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    سلام استاد.. وب جالب وپر باری داریدامسال خیلی زحمت کشیدید.من همیشه از کاراتون استفاده بردم .کمک بزرگی بودید مخصوصادرزمینه امتحانات.واقعاخسته نباشید.
    مفتخریم تبادل لینک داشته باشیم

    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطفتون.حتما سر میزنم و لینک میکنم
    سلام
    لطفا لوح فارغ التحصیلی را که زمینه ی خاکستری با گل های سفید و خاکستری را دارد برای من ایمیل کنید که من بتونم برای دانش آموزان کلاس اولم استفاده کنم .

    منتظرم.

    پاسخ:
    سلام.میل شد
  • تلالو اندیشه
  • سلام خانم مهدوی عزیزم
    دست مریزاد
    خیلی زیبا بود
    زندگی شوق رسیدن به همان
    فردایی است که نخواهد آمد
    تو نه در دیروزی و نه در فردایی
    ظرف امروز پر از بودن توست
    شاید این خنده که امروز دریغش کردی
    آخرین فرصت همراهی با امید است

    پاسخ:
    سلام همکار خوبم
    خیلی سپاسگذارم از این ابراز لطفتون.موید باشید
    با سلام
    وب جالب وپر باری دارید
    مفتخریم تبادل لینک داشته باشیم

    پاسخ:
    سلام
    لینک شدید
    سلام ببخشید شما از چه فونتی استفاده می کنید

    پاسخ:
    سلام
    Mj-Titr-Df
    سلام . خدا قوت . ممنون از لطفتتون. لوح های بسیار زیبایی بود. باز هم سپاس گزارم.

    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم.
  • علی اصغر کوثری
  • سلام
    خیلی ممنون از زحمات شما برای طراحی و ارائه ی این لوح های زیبا و شکیل.

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم.امیدوارم مفید باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی