ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون آبان ماه مطالعات اجتماعی و آداب زندگی

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۱۹ ق.ظ

دانلود آزمون آبان ماه مطالعات اجتماعی و آداب زندگی ، پایه ششم

  • زهرا مهدوی

مطالعات اجتماعی

نظرات  (۱۶)

عالی بود
  • علی احمد نژاد
  • پاسخنامه ی این سوالات را باید از این سایت دانلود کننیم،اگر جواب شما نه است پس باید از کجا دانکود کنیم؟
    پاسخ:
    در این وب پاسخنامه ارسال نمیشه
  • اسمم چی بود؟؟؟؟
  • چرا نمیاد لطفا رسیدگی کنید






    ولی بازم بابت زحمتتون متشکرم.
    پاسخ:
    لینک های دانلود مشکلی نداره.دوباره امتحان کنید
  • دانش آموز هدف مند
  • با سلام.
    می خواستم از شما تشکر کنم واقعا مفید بود من از سایت شما در قسمت علوم زلزله های اخیر ایران استفاده کردم عالی بود.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    سوالاتتان خیلی خیلی بد است و آسان
    پاسخ:
    شما دانلود نکن
    میشه لطفا پایه هفتمم بذارین
    پاسخ:
    دختر گلم من معلم پایه ششم هستم.اگر یکم سرچ کنی میتونی وب مناسب پایه هفتم پیدا کنی
    سوال های جالبی داشتید از شما ممنونم

    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    چون  جواب نداره خوب نیست از کجا بفهمیم که درست نوشتیم.
    پاسخ:
    دختر خوبم مارال جان مگه میشه دانش آموز خوبی مثل تو نتونه با استفاده از کتاب پاسخ های درست و پیدا کنه؟
    از تون متشکرم چون که سوال امتحان مطلعات احتمعی یمان بود
    شوخی کردم خوب بوذ



    خیلی بد بود اضلا سوالات امتحانی نبود
  • بردیا عسگریان
  • از نمونه سوالات متشکریم اگه میشه از سولات تیزهوشان هم استفاده کنید .
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم.نمونه سوالات تیزهوشان در وب موجوده
  • آموزگار پایه ششم
  • با عرض ادب من هم برای شما ،سوال با فرمت ورد برای شما میل میکنمو شما هم سوال برای من میل کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    همراه عزیز.من فعلا نیازی به سوال ندارم.اگر نیاز داشتم خبرتون میکنم.از ارسال فایل ورد سوالات هم معذورم
  • آموزگار پایه ششم
  • باسلام به همکار عزیز پس فایل ورد را برای من میل کنید ؟؟؟؟
    پاسخ:
    با سلام.با عرض شرمندگی معذورم
  • آموزگار پایه ششم
  • سلام همکار عزیز،شما سوالات خوبی مینویسید و من دوست دارم این سوال ها را به بچه ها بدهم واتحان از ان ها بگیرم ولی چون سوالات شما ته نقش دارد من نمیتوانم سوالات را به بچه ها بدهم چون که از روی ته نقش میتوانند بیایند توی سایت شما و سوالات را بخوانند لطفا راهنمایی کنید ممنون
  • پریسااحمدی
  • سولات امتحانی اصلا واضح نیستند لطفاان هارا واضح تر کنید

    پاسخ:
    دانش آموز عزیز سوالات استاندارد است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی