ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

اسلاید آموزش نمایش اعداد کسری روی محور

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ

دانلود اسلاید آموزش نمایش اعداد کسری روی محور اعداد (کسر های کوچک تر از واحد ، کسر های بزرگ تر از واحد ، اعداد مخلوط)

ریاضی پایه ششم

دانلود در ادامه مطلب 

نظرات  (۶)

با سلام و تشکر از زحمات شما همکار عزیز
لطفا اگر فیلمی یا پاور یا انیمیشن از دروس ابتدایی ( تمام پایه ها) برای آموزش دارین با ایمیل من بفرستید
    با تشکر    
پاسخ:
سلام همکار محترم.ممنون از لطفتون
من فقط محتوای پایه ششم و دارم و همشون و برای دانلود قرار در همین وب پست کردم
موید باشید
میخواستم بدونم که میشه دربارش بیشتر توضیح بدین؟
بعد یه سوال دیگه شما خام بیک دلو رو میشناسین؟؟
پاسخ:
عزیزم درباره چی باید توضیح بدم؟ اسلاید کامله و توضیح داره
متاسفانه نمیشناسمشون
با سلام حضور همکار گرامی و عرض خسته نباشید
پاور بسیار خوبی بود ازش در کلاس درس استفاده کردم آیا از این پاورهای آموزشی باز هم دارید ؟سپاسگزار میشم اگه اجازه بدید استفاده کنیم.
سپهری از همدان

پاسخ:
سلام همکار محترم.
ممنون از لطفتون.تمام پاورپوینت هایی که درست کردم در قسمت اسلاید های وب موجود هست.متاسفانه فرصت کافی ندارم ولی انشا الله به مرور پروژه های جدیدی در وب پست میکنم.
  • غریب آشنا معلم
  •  سلام همکار عزیز
    با بحث « خلاقیت در کلاس ها و مدارس ابتدایی » آپ می باشم .
    شما به عنوان معلم برای ایجاد خلاقیت در کلاس چه کارهایی انجام می دهید . ( کاری خلاقانه ، عملی و جدید که بتوان آن را در مدارس اجرا کرد . )
    منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم .
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    حتما سرمیزنم
  • امیرحسین موسی پور
  • سلام چه سایت زیبایی دارید به سایت من هم سر بزنید

    amirhoseynmosapoor.blogfa.com
    پایه ششم شاهد نکا
    پاسخ:
    ممنونم.حتما سر میزنم
  • علی نصیری
  • سلام خسته نباشید............................

    دستتون دردنکنه پاورخوبی بود.............

    ممنون.............
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    خواهش میکنم
    موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی