ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود چک لیست اهداف درس علوم تجربی پایه ششم ، درس هفتم ، ورزش و نیرو 2

دانلود در ادامه مطلب

نظرات  (۲)

سلام. لطفا نمونه سوالات را پولی نزارید .چون اموختن با پول نیست
ممنون
  • فاطمه شفعتی
  • با سلام
    خانم مهدوی توی این دو روز که به دلیل سرماخوردگی شدید نیومدم مدرسه ازتون عذر می خوام 
    تو رو خدا برام دعا کنید تا زود تر خوب شم و فردا بتونم بیام مدرسه
    اگر براتون امکان داره تکالیف روز یکشنبه و دوشنبه رو برام بزارید تا بنویسم 
    اگر به پاس دعا های شما فردا اومدم مدرسه که هیچی اما اگر نیومدم از طرف من به همه ی بچه ها سلام برسونید و به اونا هم بگید که برام دعا کنند تا زود تر خوب شم
    به خدا دلم واسه بچه ها یه ذره شده
    واسه شما ویژه دلم تنگ شده
    توی خونه هم خیلی دلم گرفته و دوست دارم زود تر خوب شم و برگردم مدرسه
    حالا می فهمم که توی این دنیا هیچی بهتر از سلامتی نیست
    واستون آرزوی سلامتی می کنم 
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام عزیزم.ان شا الله بهتر بشی
    فعلا استراحت کن.نیازی به نوشتن تکلیف نیست.وقتی حسابی خوب شدی بیا مدرسه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی