ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

کانال معلم خوانساری

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

همراهان محترم از این به بعد می توانند محتوای پایه ششم را در کانال معلم خوانساری دنبال کنند. برای استفاده از این کانال اپلیکیشن تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.محتوای جدید و محتواهای قبلی به مرور روی کانال پست می شود.

کانال معلم خوانساری

دریافت نسخه های اندروید و ویندوز در ادامه مطلب

نرم افزار تلگرام اندروید

.

.

.

نرم افزار تلگرام نسخه ویندوز

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱۱)

سلام ببخشید شمادردوشخراط معلم بودین
پاسخ:
سلام. بله. دوسال
  • فاطمه شفعتی
  • سلام خانم مهدوی
    جواب سوال پژوهش کنید صفحه 40 رو از وب خودتن پیدا کردم
    ممنون که بهمون تقلب می رسونید
    پاسخ:
    سلام دختر شیطون دوست داشتنی من
    اشکالی نداره گلم نهایتش فردا ازت میپرسم که ببینم یاد گرفتی یا نه
    سلام عزیزم خداقوت

    زهرا جان برای تهیه پیک و گرافیک اون فقط نرم افزار فتوشاپ هست یا از نرم افزارهای دیگه هم میشه استفاده کرد؟؟
    از چه محتویاتی میتونم برای پیک استفاده کنم؟؟
    ممنون از راهنماییت
    پاسخ:
    سلام سمیه جان
    عزیزم متاسفانه من به جز فتوشاپ با نرم افزار گرافیکی دیگه ای آشنایی ندارم.
    بستگی به کلاست داره.یعنی با توجه به سطح کلاس و کار خودت محتوا طراحی کن.به نظرم بد نیست جنبه سرگرمی و بازی هم داشته باشه

    به نام خدا

    با سلام گروه آموزش ابتدایی با مشارکت مطالب مربوط به دوره ابتدایی در واتس آپ عضو می پذیرد

    باعث افتخار ما خواهد بود که شما  با ما همراه شوید تا از تجربیاتتان استفاده کنیم

    جهت عضویت لطفا  کلمه ابتدایی را به شماره ۰۹۱۳۶۳۸۲۹۳۱ و یا به ۰۹۳۶۷۲۵۸۴۱۸  ارسال کنید

    موفق باشید

  • معلم تربیت بدنی
  • باسلام واحترام
    کانال معلم
    ان تربیت بدنی برای عضویت تمام معلم های تربیت بدنى.
    لطفابه اشتراک بگذارید.متشکرم.
    https://telegram.me/IRANteachersport

    سلام همکار های گلم. آیا توی تلگرام گروه دارید که عکس نمونه سوال های امتحانی رو برام بفرستید. اینجا هر کاری میکنم نمیتونم عکس ها رو دانلود کنم
    پاسخ:
    سلام همکار محترم.اگر تصاویر و میخواید دانلود کنید روی تصویر کلیک راست و ذخیره رو بزنید ولی برای دریافت سوالات به ادامه مطلب برید و دریافت و بزنید
    سلام عزیزم خوبی من میخام وارد اتوماسیون اداری گلپایگان بشم ولی نمیتونم اگه زحمتی نیست. میتونی برام توضیح بدهید ممنون. دوست خوبم 
    پاسخ:
    سلام همکار گلم.وارد سایت http://mehr53.isfedu.ir/ بشید.
    اگر از طرف خوانسار سیستم اتوماسیون شما به گلپایگان منتقل شده باشه میتونید واردش بشید.
    یک دنیا سپاس از راهنمایی های شما و سایت بسیار عالی .
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    سلام عزیز وقت شما به خیر .
    من نرم افزار پلاس و در گوشی دارم . نتونستم اپ دیت کنم که در کانال شما عضو شم

    پاسخ:
    سلام مهتا جان.عزیزم تلگرام پلاس نه.فقط تلگرام.اگر میخوای از همین جا برای گوشیت دانلود کن
  • فاطمه شفعتی
  • وقتی که بر روی دریافت نسخه ویندوز می زنیم ارور می ده
    پاسخ:
    عزیزم دوباره امتحان کن درستش کردم
  • علیرضا محسنی
  •                                                                            
    سلام خسته نبا شید ممنون از وبلاک زیبای شما                         
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم.ممنون از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی