ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

سوالات درس سوم هدیه های آسمان

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

دانلود سوالات درس سوم هدیه های آسمان پایه ششم ، جهانی دیگر

دانلود در ادامه مطلب

خرید نسخه ورد

نظرات  (۲)

pdfکتاب های ششم روی وب هست؟
  • نوید رییسی
  • باسلام
    خسته نباشی همکار محترم.
    منم مثه خود شما پایه ششم تدریس میکنم از مطالبتون هم دارم استفاده میکنم و سایتتونو به دانش آموزام هم معرفی کردم.
    البته من پسرانه تدریس میکنم.
    فقط یه کاری رو انجام بدی به نظرم سایتون خیلی بهتر میشه. اینکه مطالبتون رو در چند صفحه قرار بدی اینجوری خسته کننده است.
    منتظر مطالب مفید شماهستیم.

    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.ممنون از لطفتون.در حال حاضر منوهای وب صفحات جداگانه ای ایجاد کردند
    موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی