ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

تبریک آغاز سال تحصیلی

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

در ادامه یک سری تصویر قرار میدم که شخصا باشون کلی خاطره دارم...

به یاد معلم عزیز کلاس اولم سرکار خانم صنعتی.امیدوارم هرجایی که هستن سلامت باشن

بعد از اون دفتر های جلد کاغذی سبز رنگ این دفترا خیلی لوکس حساب میشد

توی تصویر زیاد مشخص نیست ولی معمولا ته خودکارها هم مثل درش میشد.البته این خودکارا نه خودکارای بیک!

اون پاک کن های زرد رنگ پتانسیل تبدیل شدن به وسیله شکنجه رو داشت.نه تنها پاک نمیکرد دفترارو هم نابود میکرد

یادمه انقدر دوسشون داشتم که از هیچ کدومشون هیچوقت استفاده نکردم.آخرشم نفهمیدم چی شدن

به یاد اوردن این شعر فقط روی کاغذ کاهی کتاب شیرینه

یادمه بعد از حفظ کردن این شعر احساس میکردم کل دیوان حافظ و حفظ کردم

بدون شرح...

تمام این کارت هامو جلد کرده بودم که مبادا خراب بشن

همیشه بمون میگفتن اگر مداداتون و این شکلی کنید یه بلایی سرتون میاد

خیلی لوکس بود.مال پولدارای بی درد بود

یه وقتایی که خیلی عزیز بودیم موکت مینداختن تو حیاط و ازمون امتحان میگرفتن.ولی حال و هوای خرداد و ثلث سوم و آزادی از مدرسه انقدر شیرین بود که برامون فرقی نمیکرد رو موکت باشیم یا سیم خاردار

هم جذاب بودن هم تیغه تیزی داشتن

سر خریدن اینا یه دعوای حسابی شدم.آخه یواشکی خریده بودم

وقتی میشکستن با چسب نواری(اون زردا که به هیچی نمی چسبید ) به هم وصلشون می کردیم

باید دور کلمه هایی که معلممون میگفت خط میکشیدیم

انقدر خجالت میکشیدم که تصویر کتاب بلیز تنش نبود که با مداد مشکی تمام تن ریز علی و سیاه کرده بودم(سانسور  چی)

اوووووو نمیتونم بگم چه احساسی داشت داشتنش .شایع شده بود بوی خوبی هم میده ولی فقط بوی نفت میداد

فقط با جلد قهوه ای کاهی...(بچه های الآن نمیدونن کاهی یعنی چی)

عاشقش بودم.فقط همین

همین وضعیت با دو تا خطی که با مداد روش کشیده شده و فضای میز و به سه قسمت مثلا مساوی تقسیم می کرد

یه سریاش خراب بود و پودر میشد و یه سری دیگش به انگشت میچسبید و...

اما بزرگ ترین مشکلش کم اومدن یه سری از حروف بود

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۶)

چقدر عکسها نوستالژیک بود . جالبه منم به خیلی از این وسایل همین حس ها رو داشتم
یادش بخیر خانم صنعتی که هر بار 20 رو به یک شکل توی دفتر مشقمون می کشید ...
پاسخ:
حیف که بچه های امروز از این لذت ها محرومن
سلام خانم معلم!
خوشحالم دوباره وبت رو سر و سامون دادی. امیدوارم مثل گذشته همیشه موفق باشی و دانش آموزان بتونند حداکثر استفاده رو از مطالب خوب این سایت ببرند
پاسخ:
سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه این همه به من لطف داری
سلام زهراجان.
خوبی. سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک می گم.
شما ساعات دروس هفتگی پایه پنجم رو ندارید ؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم
سمیه جان من از اداره این مورد و پرسیدم.اگر منطقه شما شامل طرح کار و فن آوری پنجم نمیشه فعلا به صورت قبل چیدمان برنامه رو داشته باشید.ولی هنوز چیزی به صورت قطعی گفته نشده
با سلام،ماه مهربانی رو خدمت شما همکار محترم تبریک میگم.
بسیار خاطره انگیز و زیبا بود،ممنونم از مطالب خوبی که قرار میدید.
پاسخ:
سلام همکار گرامی.ممنون از لطفتون.من هم فرا رسیدن بهار دانایی و به شما و دانش آموزانتون تبریک میگم

سلام مطالب بسیار جالبی دارین..
مطلب اخر واقعا خاطراتمو تازه کرد مرسی
به من هم سر بزنینhttp://tashaa.blog.ir/
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون.حتما سر میزنم
  • درنگ نامه
  • نمیدونم چی بگم . گریم گرفته . یادش بخیر
    همیشه از اول مهر بدم میومد ولی الان دلم تنگ اون روزا شده . مدرسه ی قدیمیمون که دیگه الان نیست . معلماش که نمیدونم هستند و یا نه . همکلاسیام . یعنی الان اونا کجا هستند و چه کار می کنند .
    گاهی میام کنار مدرسه ی جدید . ماشینتونم  اونجا میبینم . دوست دارم بیام یه نگاهی به حیاط مدرسه بندازم . میترسم بیرونمون کنند . هنوز میشه از اون کوچه بوی مدرسه ی قدیمی رو حس کرد ...

    خیلی ممنون از این پست
    پاسخ:
    واقعا یاد اون روز ها بخیر.بر عکس شما من همیشه اول مهر و دوست داشتم.شاید به خاطر معلمان خوبی بود که داشتم.خدا همشون و حفظ و البته چند نفر از رفتگان رو هم رحمت کنه.
    قدمتون روی چشم جناب آقای نبی.هر موقع خواستید بیاید مدرسه.هر چند ساختمانش عوض شده ولی خیلی مشابه گذشته ساخته شده.مطمئنم کادر مدرسه از دیدن دانش آموزان گذشته مدرسه خوشحال میشن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی