ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

فیلم زیبای دو دریا در کنار هم

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

پخش آنلاین و دانلود فیلم زیبای دو دریای شور و شیرین در کنار هم ، مربوط به آیات شریفه سوره الرحمن

درس هشتم قرآن پایه ششم

پخش آنلاین و دانلود در ادامه مطلب


نظرات  (۷)

واقعا زیبا بود
زیبا بود ممنون
مثل یک معجزه 
واقعا غیر قابل باوره
واقعا زیبا بودممنون
پاسخ:
خواهش میکنم.ممنون از خدا به خاطر همه زیبایی ها
ببخشید خانم خسته نباشید یک درخواست داشتم اگر میشه فیلم آموزشی 18 اجتماعی ششم دریا نعمت خداوندی صفحه ی 93 رو آون  قسمت ماهی ها بالا نوار فیلم زده رو بارید ممنون میشم برای کنفرانس میخواستم
مچکر
پاسخ:
عزیزم همه فیلم هایی که من دارم در همین وب هست.دیگه چیزی ندارم

من چه جوری این حجمو دانلود کنم؟10مگا؟

پاسخ:
حجم اصلی فیلم 55 مگابایته که برای دانلود حجمشو کم کردم و کیفیت فیلم هم کمتر شده.البته فکر نکنم ده مگ زیاد باشه
  • یه دانش امور کلاس ششمی
  • سلام خانم مهدوی عزیز می خواستم ازتون خواهش کنم نمودار های درس 13اوقات فراغت رو بذارین من برای پاور پوینت نباز دارم ولی متاسفانه  از اینترنت نتو نستم بگیرم فقط نمونه سوال بود.ممنون میشم کمکم کنید.
    پاسخ:
    سلام دانش آموز خوب و باهوش
    عزیزم متاسفانه الان در حال طرح سوالات نیم سال اول هستم و فرصت کافی ندارم.انشا الله با کمی تلاش میتونی خودت طراحی کنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی