ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون مداد کاغذی علوم ، فصل پنجم زمین پویا

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دانلود آزمون مداد کاغذی علوم  ششم ، فصل پنجم زمین پویا

دانلود در ادامه مطلب

نظرات  (۴)

سلام سوالاتتون عالیه دستتون دردنکنه.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
  • یک دانش آموز د مدرسه شایستگان
  • با سلام با تشکر از مطلب مفیدی که در سایت قرار دادین
    نهایت استفاده از مطلبتان را بردم خواستم بدانم شما همان خانمی هستین که معلم ما فرستاده بودتون؟
    درمدرسه شایستگان منطقه9
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نه گلم کسی و من و جایی نفرستاده.من سرجای خودم هستم.در مدرسه آینده سازان خوانسار
    سلام ممنون  ازلطفتون
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    خواهش میکنم
    سلام  آزمون های بسیارخوبی طراحی می کنین من ازآزمون هاتون استفاده می کنم .اگه ممکنه نمونه های آزمون عملکردی ونوبت اول (جدید)هم روی سایت قراربدین .       باسپاس فراوان ازشما
    پاسخ:
     سلام همکار گرامی.ممنون از لطفتون.آزمون های عملکردی واقعی در پایه ششم زیاد کاربرد نداره.یکی دو نمونه در وب موجود هست.آزمون های نوبت اول جدید هم در دست طراحی هست.انشا الله از هفته آینده به تدریج پست خواهد شد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی