ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

فیلم چگونگی وقوع آتش فشان

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دانلود و پخش آنلاین فیلم چگونگی وقوع آتش فشان ، علوم ششم

پخش آنلاین و دانلود در ادامه مطلب


نظرات  (۱۰)

فیلم جالبی بود فقط اگه میشد توضیح علمی داشت عالی بود.
پاسخ:
توضیحات فیلم به زبان اصلی بود برای همین روی فیلم آهنگ گذاشتم
عالی
از سایت خیلی خوبتون ممنونم.
پاسخ:
خواهش میکنم
از سایت خیلی خوبتون ممنونم.
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام. خیلی فیلم های خوبی به اجرا گذاشتید.
پاسخ:
سلام.خوشحالم که مفید بوده
مرسی به یادگیریم کمک کرد
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
اگر ی فیلم اموزشی در ارتباط با چگونگی زلزله به صورت انیمیشین هم میگذاشتین خوب بود
این مطالبتون واقعا جالب و مفید بودن
پاسخ:
پیشنهاتون واقعا بجاست.در نت سرچ میکنم.اگر پیدا کردم حتما قرار میدم
  • REYHANE JOOOOOOOON
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییللللللللللللللیییییییییییییییی ععععععععععاااااااااااااااالللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییی بببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووددددددددددددد مممممممممممممممممممممممممممممممررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    من هیچ علاقه ای به وقت تلف کردن برای نظر های این مدلی ندارم ولی از سایت شما ممنونم خیلی خوب بود

    پاسخ:
    لطف داری عزیزم
  • محمدحسین
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی