ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آزمون مداد کاغذی علوم پایه ششم ، درس چهارم ، سفر به اعماق زمین

دانلود در ادامه مطلب

نظرات  (۳)

بدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبد

سلام زهرا جان

خداقوت.همه چیز عالیه فقط یه پیشنهاد داشتم جای آزمون عملکردی تو وبت خالیه  راستی من سناریو هم خیلی لازممه کمکم کن

پاسخ:
سلام عزیزم
مینا جان من در زمینه چیزی که بش اعتقاد ندارم کاری انجام نمیدم.طراحی آزمون های عملکردی به هر قیمت هم از اون دسته کارهاست.
از نظر من این آزمون ها با محتوای دروس پایه ششم هیچ تناسبی نداره.برای همین خودمو درگیر این اسامی و عناوین نمیکنم
سلام بر همکار گرامی وخوبم ممنون از این همه تلاش و پشتکار خدا قوت انشا الله امیدوارم مسئولین قدر کسایی مثل شما رو بدونن که با این همه جدیت برای بچه ها زحمت می کشید.
من از مطالب خوبت در وبلاگم استفاده میکنم البته باذکر منبع.
 انشاالله خدا همیشه بهتون سلامتی و شادی روز افزون عطا کنه 
پاسخ:
سلام همکار محترم
از لطف شما بسیار ممنونم
از اینکه پست های من و قابل میدونید و در وبلاگتون شیر میکنید خوشحالم.
براتون آرزوی توفیق روز افزون دارم.موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی