ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آزمون مداد کاغذی ریاضی ششم، فصل اول ، کسرهای متعارفی

دانلود در ادامه مطلب

نظرات  (۷)

باز هم ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام و خسته نباشید خدمت شما اگه ازمون های ماهانه که کنارشون نارنجی هست و از تهران میاد گیر دارین بی زحمت توی سایت بزارین البته پایه ششم دبستان
پاسخ:
سلام
متاسفانه دسترسی ندارم
سلام واقعا عالیه از سوالات شما واقعا استفاده ی خوبی بردم
پاسخ:
سلام.براتون آرزوی موفقیت دارم
دستتون قابل بوسیدن هست، خیلی خوب بود؛ آرزوی موفّقیّت دارم
پاسخ:
ممنون از لطفتون.من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم

سلام زهرا جان

یاد روزهای تربیت معلم به خیر منم پایه ششم هستم اتفاقی به وبلاگت خوردم ازاینکه مثل سابق موفق هستی خیلی خوشحالم

پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی از لطفت.من هم مطمئنم تو در کارت موفق هستی
سلام سوال خیلی خوبی بود. شما برای ازمونهای تیز هوشان یا استعدادهای درخشان چه کتابهایی روبرای بچه ها پیشنهاد می کنید؟ممنون میشم.
پاسخ:
سلام عزیزم
من کتاب های واله ، فرزانگان و گاج و پیشنهاد میکنم

سلام وعرض ادب!

وب خوب ومفیدی دارید!

ممنونم از تلاش شما.

 موفق باشید.

پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون.موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی