ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

فعال شدن لینکدونی فیدی

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

بعد از تعطیلی گودر مدت زیادی لینکدونی وب غیر فعال بود ولی بالاخره پیپس یاهو به دادم رسید و تونستم لینکدونی فیدی و فعال کنم.

برای اون دسته از عزیزانی که نمیدونن فید و بلاگ چرخان چیه خلاصه میگم که هر وبلاگی که آپ کنه میاد بالای لیست لینک ها و وبلاگ های تعطیل میرن انتهای لیست.

هر چند من ظاهر لینکدونی گودری و بیشتر می پسندیدم ولی فکر کنم به زودی همگی به این نوع عادت کنیم.

در آرشیو کامنت هام جستجو کردم تا همکارانی که درخواست تبادل لینک داشتن و وارد پیپس وب معلم خوانساری کنم.ولی با توجه به بالا بودن تعداد کامنت ها امکان جستجوی بیشتر از این نبود.پس لطفا اگر درخواست تبادل لینک دارید در همین پست آدرس وبتون و کامنت کنید تا در لینکدونی ثبت کنم.(وبلاگ های غیر آموزشی لینک نمیشن)

البته اگر دوستان بلاگفایی کد غیر فعال کردن rss وبلاگ و وارد کردن بنده شرمندشون میشم.

  • زهرا مهدوی

فید

لینک

نظرات  (۱۱)

سلام و درود بر شما لطفا بنده را هم لینک کنید
پاسخ:
سلام
وبلاگ فراسوی علم در پیپس وب معلم خوانساری لینک شد
سلام
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداروشکـــــــر لینکدونی تون فعال شـــــد.اگه با تبادل لینک موافقید.خبر بدید.
پاسخ:
سلام.ممنونم.بله خداروشکر درست شد
در پیپس وب معلم خوانساری لینک شدید
با سلام خدمت همکار گرامی
شمارو لینک کردم مارو با نام (بانک پاورپوینت آموزشی)لینک کنید
پاسخ:
سلام همکار محترم
در پیپس وب معلم خوانساری لینک شدید.در صورتی که آپ کنید وبلاگتون به صدر میاد
  • نوشته های یک آموزگار
  • سلام به همکار کوشا
    منم هستم ؟یعنی لینک شدم؟
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    بله لینکتون کردم.منتظر آپ هاتون هستم
    سلام خانم مهدوی خسته نباشید من که هر چه نگاه کردم لینک وبلاگمو نتونستم پیدا کنم لطفا توضیح بیشتر دهید در ضمن شما نمونه سوال علوم هفتم اگه دارید به ایمیلم بفرستید لازم دارم ممنون هستم از شما 
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    لینک دونی پیپس کمی با باقی لینکدونی ها متفاوته.یک جور خبر خوانه ولی باز هم متفاوت از سایر خبرخوان ها.
    در این نوع لینکدونی نام هیچ وبلاگی نمایش داده نمیشه.قفط اخرین پستی که دوستان دروبلاگ هاشون ارسال میکنند به اضافه عنوان پستشون در لینکدونی به صورت کوچیک نمایش داده میشه.سمت چپ وب من دو سری لینکدونی پیپس قرار داره.بالایی مختص وبلاگ های خوانساری و پایینی مختص وبلاگ های آموزشی همکاران هست.اگر در پایینی کمی بگردید آخرین پست های ارسالی خودتون و در وب من میبینید.
    در مورد سوالات هفتم هم شرمندم.دسترسی ندارم
    موید باشید
    نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
    باده خرم عید است که در ساغر شد
    روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر
    که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    عیـــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارک
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    سلام خدمت همکار گرامی وفعالم من خیلی وقته لینک شمارو در وبم گذاشتم والبته از مطالب خوبتون هم استفاده میکنم اگه لطف بفرمایید من رو لینک کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.وبلاگ شما در پیپس لینک هست.به محض اینکه آپ کنید آخرین پستتون سمت چپ وبلاگ نمایش داده میشه
  • احمد فرقدان
  • سلام بر شما
    اولین شماره فصل نامه ساغر به مناسبت آغاز دومین سال فعالیت گروه منتشر شد، برای دانلود مطالعه فصل نامه به همراه ضمیمه آن، به وب سایت ساغر مراجعه نمایید.

    www.sagharedu.ir 

    پیشاپیش از حضور شما سپاس گزاریم..
    پاسخ:
    سلام
    حتما سر میزنم و استفاده میکنم
    بسیار خرسند شدیم از تشریف فرماییتون.
    و خرسندتر از افتخار لینکوندنمون!
    امیدوارم مستحق این لطف و احترام شما (با توجه به این که وبلاگم غیرآموزشیه) باشم.
    پاسخ:
    اختیار دارید جناب بهلول.ما همیشه تشریف می فرماییدیم هاماوب ولی نظرمون کم میومد
    در کل همیشه دوستان خوانساری در ارجعیت هستند.فقط امیدوارم یک روز بتونم بفهمم چی می نویسید...
    سلام خانم مهدوی همکار گرامی من سایت شما را مدتی هست لینک کردم بسیار خوب است ممنون تقاضای لینک از شما دارم ممنون می شوم
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.سمت چپ وب و نگاه کنید.لینک شدید
    تنها تفاوت این نوع لینک اینه که به جای نام وبلاگ شما آخرین پست شما به صورت خلاصه نشون داده میشه
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان

    **بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏**
    اللهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَکاتِ أسْحارِهِ و نوّرْ فیهِ قلبی بِضِیاءِ أنْوارِهِ و خُذْ بِکُلّ أعْضائی الی اتّباعِ آثارِهِ بِنورِکَ یا مُنَوّرَ قُلوبِ العارفین

    خدایا آگاهم نما در این ماه از برکات سحرهایش، و روشن کن در آن دلم را به پرتو انوارش، و بگمار تمام اعضاء و جوارحم را به پیروی کردن آثارش، به نور خودت ای روشنی بخش دل‌های عارفان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی