ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

پایانی خوش

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ

این هم یک یادگاری زیبا از یک سال سراسر خاطره

دانش آموزان خوب و مهربان کلاس ششم آموزشگاه آینده سازان

سال تحصیلی 93-92

  • زهرا مهدوی

پایه ششم

گالری عکس

نظرات  (۱۳)

بسیار عکس زیباو خاطرات دل انگیزی امید وارم همیشه از این  خاطرات قشنگ داشته باشید 
پاسخ:
مرسی
سلام خانوم مهدوی 
خوبید؟ دلتنگتونیم امید وارم هرجا هستید شاد و سلامت باشید.  
چه روزای خوبی بود اون روزا 
کاش همون قدری میموندیم
دبیرستان مزخرفههههه😭😭😭😭
پاسخ:
سلام گلم.ممنون عزیزم. متوسطه هم خوبه. یه روز اونم براتون خاطره شیرین میشه که دلتنگش میشید.
موفق باشی گلم
  • عطیه قیصری
  • سلام
    چه سال خوبی بود .
    واقعا من که حس نمیکردم سر کلاسم. هم تدریس خوب بود هم نظم و هم تفریح بود. ازشما متشکرم معلم عزیزم که اون سال انقدر برای ما زحمت کشیدید. من هنوزم خاطرات کلاس ششم رو دوره میکنم. 😍���
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    مطمئنم هر سال می تونه برات پر از خاطره باشه.موفق باشی
    سلام دوباره ببخشید که مزاحم میشم اما دیگه به بزرگی خودتون ببخشید . راستی خانم مهدوی من ریاضیم ضعیفه البته ضعیف نه سوالات رو خوب بلدم و میتونم با شکل بسیاری از مسله ها رو حل کنم اما توی ازمون دست و پامو گم میکنم و با اینکه بهترین شاگرد کلاسم بازم مثلا میگیرم 15 16 17 اما در درس های بعدی مانند فارسی و ... 20 میگیرم چه پیشنهادی به من میکنید شما که معلمید گفتم شاید بدونید مشکلمو حل کنم @
    پاسخ:
    سلام عزیزم.مشکلی نیست.فقط باید در زمان آزمون به خودت مسلط باشی چون سوالا همون سوال هایی هست که تو خودت خوب و کامل بلدی
  • .:: مــــعلم لارســــتانی ::.
  • سلام خانوم معلم
    عکسای جدید نمیذارین؟
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    متاسفانه امسال عکس تازه ندارم
    سلام خدا قوت . کاش می شد فرصتی تا بال من زین قفس پرواز می کرد سوی تو . حسودیم شد. و اینقدر دلم از نامهربونیهایی که باعث میشه یک معلم مثل من اینطور پرت بشه تو گودال چه کنمها خسته میشه . تو که فرصت پریدن داری پروازت بی خطر خاطرت پر آرامش . ندیده شما را دوست دارم و برایتان احترام قایلم. 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون از لطفت.فقط ای کاش انقدر بوی نا امیدی نمیداد.مطمئنم همه فرصت پرواز دارند.
  • محمد قاسمی
  • سلام واقعا خداوند بهتون اجربده با کارهاتون ونمونه سوالات ودیگر کارهاتون مشخص هست که از هرنظر نمونه اید من در وبلاگم از نمونه سوالاتون استفاده کردم وانشاالله اجرش برسه به شما دورادور دستتون رو میبوسم واز اینکه همکاری مثل شما در جامعه فرهنگی کشورمون اینچنین با شوق وعشق کارمیکنه خوشحالم همیشه پایدار وباعزت باشید
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.از لطف بی اندازه شما سپاسگزارم.من هم برای شما آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم
    موید باشید
    سلام . ممنونم از نمونه سوال های خوبتون . واقعا دستتون درد نکنه خیلی بدرد خورد. 12 ساله پایه ی ششم
    پاسخ:
    سلام اشکان جان.خواهش میکنم عزیزم.موفق باشی
    خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم 
    دیدم در خاطرم جز تو گلی زیباتر نیست


    خانم شاید دیگر شما را نبینم پس این جا از شما تشکر میکنم
    پاسخ:
    عطیه عزیزم من هم از اینکه با سایر دوستانت سالی سرشار از خاطره برام رقم زدید ازتون ممنونم.مخصوصا تو دختر گل که همیشه با دیدن خنده هات انرژی گرفتم و الان با خاطره روزهایی که با هم بودیم شاد میشم.
    برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و مطمئنم یک روز یکی از نخبه های شهرمون و باعث سربلندی من و همه معلمات میشی

    ان شاءالله در پناه ایزد منان و در کنار عزیزانتان همیشه سلامت، شاد، پیروز و سربلند باشید و نامتان در دفتر منتظران واقعی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ثبت و ضبط گردد.

    التماس دعا

    پاسخ:
    ممنونم.منم براتون آرزوی موفقیت دارم

    سلام زهرا جان


    واقعا یکسال خیلی پر بار را پشت سر گذاشتی هم برای خودت و هم برای دانش آموزات و هم برای معلمان ودانش آموزای کشور .


    خیلی عالی بود . امیدوارم که هر سال جدیدت پربار تر و بهتر از سال های قبلت باشه.


                                         ((خودمونیم . خیلی عوض شدی )!!!!@@@!!!!


    موفق و پیروز باشی و به امید دیدار دوباره ت . البته از نزدیک نزدیک و رو در رو

    پاسخ:
    سلام سمیه جان
    آره دیگه پیر شدیم رفت پی کارش  :دی
    شوخی کردم.ولی نامردیه منم میخوام ببینمت.ایشالا یه روز از نزدیک همدیگه رو ببینیم
    منم برات آرزوی توفیق روز افزون دارم
  • احمد-هرمزگان
  • سلام -امسال که با خوبی وخوشی به پایان رسید انشالله که سال آینده نیز سالی پربار برای شما وکل جامعه ی فرهنگیان باشد.
    پاسخ:
    سلام
    انشا الله برای شما و سایر همکاران هم همینطور باشه
    با سلام برای معلمان فقط همین خاطرات است که می ماند خدا قوت وخسته نباشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون.حرفتون کاملا درسته.شما هم خسته نباشید و موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی