ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

کاردستی های منگوله ای

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

تصاویر مربوط به کاردستی های زیبای منگوله ای دانش آموزان گل کلاسم



تصاویر در ادامه مطلب














  • زهرا مهدوی

پایه ششم

هنر

نظرات  (۱۲)

  • کاربر سایت
  • عالی
  • یاسمین نساجی کامرانی
  • سلام خسته نباشید میشه لطف کنید اگه زحمتینیست ی عکس از مراحل درست کردن کاردستی کاغذ فنری بزارید من اصلا نمیفهمم چجوری درست کنم      خیلی خیلی سخته هزران بار درست کردم نتونسنتم توی گوگل م سرچ کردم اصلای چیز دیگه امد      ممنون ازشما معلم عزیز
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    گلم در کلاس توضیح کامل داده شده
    فوق العادس
    با سلام.ببخشید مزاحم شدم اما اگه ممکن هست بگید که چجوری این منگوله ها دایره شد من هر چی درست کردم صاف شد!اگه امکانش هست جواب بدید.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    کاموا رو دور انگشتات زیاد بپیچ ولی سفت نشه که انگشتات اذیت بشن.حالا مثل پاپیون وسطشو با کاموا ببند و قیچی کن
  • شاگرد خوب کلاس
  • سلام خانم پس از ما کجاست
    پاسخ:
    چی؟ ما کیه؟
    خانم مهدوی واقعا بچه های کلاستون هنرمندن
    پاسخ:
    ممنون ندا جان.درسته واقعا هنرمندن
    khebedin khanom ya agha moalem?
    پاسخ:
    سلام جناب حقی عزیز
    مشتاق دیدار هنرمند گرامی. وب بنده رو روشن کردید
    موید باشید
    سلام میشه الان توضیح بدین چه جوری درست کنیم

    معلممون گفته (ممنونمیشم اگه بذارین)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    کاموا رو دور سه تا از انگشتات بپیچ(خیلی زیاد) ولی زیاد محکم نه چون انگشتات سیاه میشه.بعدش آروم وسطشو مثل پاپیون با ادامه کاموا بپیچ و محکم کن.آخر سر هم سر و ته کاموا رو قیچی و مرتب کن.میتونی از روش مقوای دایره ای هم استفاده کنی.
    موفق باشی

    سلام
    میلادحضرت زهرا س   و روز گرامیداشت مقام مادر بر شما همکار گرانقدر مبارک باد
    امیدست در سایه سار معنویت حضرتش گامهایتان استوار و شادی هان مستدام باد.
    ***********
    [گل][گل][لبخند][گل][گل][گل]
    پاسخ:
    ممنون همکار گرامی.البته شامل من نمیشه ولی من هم این روز مبارک و خجسته رو به همه بانوان کشور عزیزم تبریک میگم
    خیلی زیبا هستن 
     اگه امکانش هست آموزش درست کردن منگوله را هم بزارید.
    پاسخ:
    سلام 
    انشا الله این مورد و در آموزش های تابستان در وب قرار میدم
     باسلام
    روز زن وولادت حضرت زهرا برشما همکار گرامی مبارک وخجسته باد
    پاسخ:
    سلام 
    من هم روز مادر و روز زن و به همه بانوان کشور عزیزم تبریک میگم
    سلام مثل همیشه هنرمندی
    پاسخ:
    سلام .مرسی
    چقدر این اسم برام آشناست!!! نکنه صاحب اسمم آشنا باشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی