ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

سال نو مبارک

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

سال نو بر همه همکاران گرامی ، دانش آموزان عزیز و همراهان عزیز مبارک

 

  • زهرا مهدوی

سال نو

متفرقه

نظرات  (۸)

سلام آدرس وبلاگم binesh1yazd.blogfa.com
پاسخ:
سلام
حتما سر میزنم
سلام  خانم مهدوی 
چرا مطلب جدید نمیذارید؟
پاسخ:
سلام عزیزم
انشا الله به زودی
سلام سال نو مبارک .وبلاگ بسیار خوب و پر محتوایی دارید. موفق باشید. اگه شد به وبلاگ من هم سری بزنید وبا نظرتون من را در بهتر شدن وبلاگم راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
سال نوی شما هم مبارک.ممنون از لطفتون
فکر کنم آدرس وبلاگتون و اشتباه نوشتید
با سلام.از دیدن وبلاگ زیباتون بسیار خوشحال شدم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.سلام من رو به استاد بزرگوارم جناب آقای مهدوی و سرکار خانم وفایی ابلاغ بفرمایید...از اینکه دانش آموز فعال و بازیگوشم و البته درسخوانم اینک معلم موفقی است بسیار خرسندم.خورشید موفقیت در آسمان تلاشتان پر فروغ باد....سال خوبی داشته باشید...
پاسخ:
سلام و احترام به یکی از مهربان ترین و دلسوز ترین معلمان دوران تحصیلم.از دیدن کامنتتون بی اندازه خوشحال شدم.قطعا اگر من الآن در جایگاه یک معلم مشغول به کار هستم حاصل زحمات بی چشم داشت شما مهربان و سایر معلمان دلسوزم هست.وقتی اسمتون و در لیست نظرات دیدم تمام خاطرات دوران راهنمایی برام زنده شد. خانم ساعدی عزیزم تا آخر عمرم سپاسگذار زحماتتون هستم و از همینجا دستتون و میبوسم و با تمام وجود ازتون میخوام همه شیطنت هایی که در کلاس انجام میدادم و ببخشید و حلالم کنید. براتون یک دنیا سلامتی و سعادت آرزو میکنم.
موفق و سلامت و موید باشید
سلام همکار عزیز سال نو مبارک
مطالبتان بسیارعالی است موفق وسربلند باشید

0
.
.
.
http://6salmas.blogfa.com/
پاسخ:
سلام
ممنونم.شما هم موفق باشید


باسلام

امید وارم سال خوبی را داشته باشید


سال نو  برشما و خانواده مبارک
پاسخ:
 سلام عزیز دلم.سال نوی تو هم مبارک گلم
سال جدید مبارک
پاسخ:
سال جدید تو هم مبارک
با سلام بهترین ها را درسال جدیدبرایتان آرزومند هستیم سال نومبارک وتندرست باشیدوسبز
پاسخ:
سلام همکار گرامی.من هم سال جدید و به شما تبریک میگم و براتون آرزوی سعادت و سلامتی دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی