ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون هدیه های آسمان ، دوره نیم سال اول

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

دانلود آزمون هدیه های آسمان پایه ششم ، دوره نیم سال اول

 

 

دانلود در ادامه مطلب

نظرات  (۲)

  • معلم ششم شهرستان فیروزاباد
  • با سلام و خدا قوت     من هر جه تلاش میکنم  نمیتونم  ازمایش نشاسته در برگ رو باز کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    بعد از دانلود باید با برنامه وین رر فایل و از حالت فشرده خارج کنید تا بتونید ازش استفاده کنید.
  • احمد فرقدان
  • با سلام
    از زحمات شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم در تمامی امور زندگیتون به خصوص امر آموزش و پرورش موفق باشید
    و البته با افتخار وبتون را لینک کردم...
    موفق و پیروز باشید...
    مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    من هم برای شما آرزوی سعادت و سربلندی دارم.
    موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی