ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

خاطره یک روز برفی

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

جای دختر گل کلاسم ساجده عزیز خیلی خالی بود.عزیزم ایشالا زودتر حالت خوب بشه

باقی تصاویر در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

اینم چند نمونه از کله های برفی دیواری

 

 

 

  • زهرا مهدوی

برف

گالری عکس

نظرات  (۱۳)

  • سبا محمدی
  • خانم مهدوی خوش به حالشون
    بسیار زیبا ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم دختر گلم
    خانم امتحا نا شروع شده برایمان دعا کنید
    پاسخ:
    ان شا الله موفق میشی عزیزم
    سلام خانم مهدوی من چند روز است که کامپیوتر خریدم ولی اینترت نداشتم حالا اینترنت دارم  می خواهم از این به بعد به شما پیام بفرستم من خیلی دلم برایتان تنگ شده روزت مبارک معلم عزیزم
    پاسخ:
    سلام دختر گلم.مرسی عزیزم
    مبارکت باشه ، ایشالا به سلامتی ازش استفاده کنی
     سلام معلم خوب ومهربانم دلم بایتان بسیار بسیار تنگ شده است
    پاسخ:
    سلام دختر گلم.ممنونم عزیزم.دل منم برای همتون تنگ شده خانم خوشگله.موفق باشی عزیز دلم
  • معصومه خواجه کریمی
  • سلام معلم خوبم بیاد ماندنی ای کاش دوباره این خاطره ها برمی گشت معلم عزیزم دوست دارم
    پاسخ:
    سلام دختر گلم.خاطره شما دانش آموزان گل من هم هیچ وقت دیگه تکرار نمیشه
    من هم همه شما رو دوست دارم

    با تقدیم احترام

    بسیار سپاسگزارم

    ان شاءا... در تمام عرصه های زندگیتان پیروز و سربلند باشید.

    اینکه زکات علم را بجا میاورید بی جواب نخواهد ماند

    اجرتان با صاحب اسمتان؛ مادر عصمت و ولایت و صاحب فامیلتان نایب و غایب و صاحب ولایت.

    التماس دعا

    پاسخ:
    بسیار ممنونم از این همه ابراز لطف
    شرمندم کردید
    امیدوارم دوستان دعای خیرشون و دریغ نکنن
    موید باشید
  • مرضیه مومنی
  • سلام خانم.
    من از شما متشکرم که این همه زحمت می کشید
    من امسال بار اولم است که همچین معلم خوبی دارم.
    من شمارا از ته دل دوستتون دارم.
    پاسخ:
    سلام مرضیه جان
    عزیزم منم از داشتن دانش آموزی به خوبی و درسخونی تو لذت میبرم و همتون و دوست دارم
    گلم همیشه خوب درس بخون
    سلام بسیار عالی بود مثل همیشه نشاط رو به بچه ها هدیه دادید. من از اینکه آموزش وپرورش اینچنین معلمان پویا وخوش ذوق داره افتخار می کنم.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    موید باشید
  • محمد بذلی عین الدین
  • انسان سه راه دارد :
    راه نخست از اندیشه می گذرد ، این والاترین راه است !
    راه دوم از تقلید می گذرد ، این آسان ترین راه است !
    راه سوم از تجربه می گذرد ، این تلخ ترین راه است !   
    سلام.
    خوبی زهراجان؟
    عجب حال میکنی بااین برف بازی ها.راستش میخوام مدیریتو بذارم کنار وتنها بچسبم به کلاس.حس میکنم داره روحم تو کارای اجرایی خراشیده میشه.
    مثل همیشه کارت عالیه.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    جات خالی آره هر روز تو راه مدرسه یخ میزنیم
    من که یک سال تجربه اجرایی داشتم میدونم چی میگی.کار اجرایی فوق العاده سخته و با روحیه ما تربیت معلمیا همخونی نداره
  • نیوشا میرمحمدی
  • با سلام

    خیلی زیبا بود

    دست دوستان هم درد نکنه
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    دستای تو هم درد نکنه گلم
    خیلی عالی بود فقط یه سئوال حراست اداره شما گیر نمیده به گذاشتن تصاویر بچه ها؟ اداره ما که حسابی گیره.
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    نه حراست منطقه ما مشکلی با این قضیه نداره.
    خانواده دانش آموزان هم راضی هستند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی