ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آزمون تلفیقی، مداد کاغذی-عملکردی ریاضی فصل سوم(اندازه گیری طول و زاویه)

 

 

دانلود در ادامه مطلب

نظرات  (۱۱)

باز نمیشود

سلام

ابه خاطر سؤالات شما از فصل سوم ممنونم

پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
لطفا سوالات هدیه ی 100 سوالی را درجدول بزارید
پاسخ:
سلام.متوجه نشدم منظورتون کدوم جدوله
چرا سولات تیزهوشان 92-93 ندارید
پاسخ:
متاسفانه فرصت کافی ندارم.انشا ا... در سال های آینده
سلام همکار محترم و تشکر از سوالات و آزمونهایی که زحمت طراحی آنها رو می کشید.موفق و پایدار باشید
پاسخ:
سلام همکار گرامی
ممنون از لطفتون
موید باشید
  • محمد قاسمی
  • سلام همکار گرامی وعزیز سول من در مورد کلاس ششم نیست خواستم اگه اطلاعی در مورد مدرک نوع دوم دارید برام بزارید سوالم اینه که من 1000ساعت ضمن خدمت دارم ولی حدود 90تاش عمومی هست وبقیه اختصاصی آیا میتونم استفاده کنم/

    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    اطلاعات من در این زمینه محدود هست.ولی تا جایی که میدونم مدرک نوع دوم شامل ضمن خدمت های اختصاصی هست .ولی بعید میدونم به رغم اینکه مدت هاست بخش نامه صادر شده جایی این مدرک اعمال بشه
    باتشکر از زحمات شما

    چطوری سوالات امتحانی رو دانلود کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هرچی سعی کردم نشششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
    شششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
    ششششششششششششششششششششششششش
    ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششد.
    پاسخ:
    عزیزم سوالات و از ادامه مطلب دانلود کن.بعد با نرم افزار وین رر از حالت فشرده خارجشون
    با سلام و تشکر از زحمات همکار گرامی. لطفا در صورت امکان آزمونهای عملکردی تمام دروس را قبول زحمت کنید و در وبلاگ خود جهت دانلود قرار دهید .
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    من اعتقاد دارم همه دروس قابلیت برگزاری آزمون عملکردی ندارند.اسم آزمون عملکردی انقدر بزرگ شده که گاهی معلمین تمام و هم و غمشون این میشه که یک آزمون عملکردی طراحی کنند.در صورتی که این آزمون باید به جای خودش استفاده بشه.
    من با تمام تلاشی که کردم نتونستم بیشتر از دو آزمون عملکردی واقعی طراحی کنم که در وب قرار دادم.باقی آزمون ها تلفیقی هست
  • محمد قاسمی
  • باسلام وعرض ادب خدمت شما همکار گرامی وفعال وگلم خسته نباشید واقعا ممنون از این همه زحمت ومطلب جهت کلاس ششم و وبلاگ پر بارتون خواهش میکنم اگر آزمون تستی جهت مدارس نمونه وتیز هوشان نوشته سال جدید دارید نیز بگذارید بازهم سپاس وقدردانی من رو از راه دور بپذیرید 
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.ممنون از لطفتون
    متاسفانه امسال خیلی فرصت محدودی دارم.انشا الله اگر فرصت کردم قرار میدم
    موید باشید
    سلام همکار جوان! یک سوال. با چه نرم افزاری روی عکس امتحانات افکت گذاری می کنید ؟
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    فتوشاپ
  • نوشته های یک آموزگارششم
  • سلام همکار بزرگوارم
    چه اندازه وبلاگ شمامرتب و سرشار نکته های آموزنده است .من مرتب از مطالب خوب و کارآمدتان بهره می برم اجرتان با صاحب الامر(عج)
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی
    ممنون از ابراز لطفتون.من هم برای شما آرزوی سعادت و سربلندی دارم
    موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی