ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آزمون مداد کاغذی سه درس دوم هدیه های آسمان

 

دانلود در ادامه مطلب

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۲)

  • علیرضا خزائی
  • سلام اگر می شود آزمون های تیز هوشان را بیشتر کنید
    پاسخ:
    سلام
    انشا الله در آینده
  • محمد قاسمی
  • سلام وخسته نباشید واقعا مطالب ارسالی شما مفید وعالی هستند ومن از اونها استفاده میکنم وشما نه تنها کار خود را انجام میدید بلکه به گردن من وبچه های کلاسم نیز حق دارید حلال کنید. در ضمن خواهشی که دارم اگر امکانش هست فیلم آزمایشات علوم رو اگر دارید ارسال بفرماییدهمچنین اگر فیلمی درباره ی تفکر وپژوهش (دروسی که نگذاشتید)بگذارید بازهم تشکر وقدردانی میکنم از کارهای زیباتون وآرزوی موفقیت براتون دارم
    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.ممنون از ابراز لطفتون
    در مورد فیلم های آزمایش های علوم که فرمودید باید بگم این فیلم ها سال گذشته در وب قرار گرفته شد.در فهرست روی چند رسانه ای کلیک کنید و بعد وارد بخش فیلم های آموزشی بشید. 

    در مورد تفکر و پژوهش هم حق با شماست.من مدت هاست در یوتیوب دارم دنیال یه سری فیلم ها میگرم ولی متاسفانه چیزی مناسب کلاس درس پیدا نکردم.و این و قبول دارم هیچی مثل فیلم و اسلاید نمیتونه روی بچه ها تاثیر مثبت بذاره. ولی چشم باز هم میگردم و امیدوارم بتونم چیزی شایسته شما همکاران بزرگوار و کلاس درسیتون پیدا کنم
    موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی