ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

کتاب ها

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

        

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۷)

من که پسندیدم عالیییییییییییییی بود

عالی
  • نارین خانم
  • سلام هر کاری می کنم دانلود نمی شه لطفا رسیدگی کنید
    پاسخ:
    سلام
    لینک پیش نویس ها حذف شده.نسخه نهایی و دانلود کنید
    سلام من میخوام سوالات راحل کنم تا درسام بهترشودولی نمیتوانم واردشوم اصلاسوال نمیادخواهش میکنم راهنمایم کتید
    پاسخ:
    سلام
    در ادامه مطلب روی دانلود کلیک کنید تا وارد صفحه پیکوفایل بشید.از اونجا راحت میتونید سوالات و دانلود کنید
    بعد از دانلود با برنامه وین رر یا وین زیپ فایل ها رو از حالت فشرده خارج کنید و از سوالات استفاده کنید
  • مهدیه جسمی
  • عالی بود ممنون از همه چیز
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    من اون بالایی هارو ندارم چی کار کنم؟
    پاسخ:
    دانلود کنید
    سلام.من نه سایت دارم نه پست الکترونیکی ونه وبلاگ چى کار باید بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    ساختن میل و وبسایت و وبلاگ لزومی نداره.البته ساختنشون هم کاری نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی