ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

سوالات امتحانی

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ

       

      

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱۳)

  • امیر محسن مهدوی
  • خیلی امتحانای شما خوب است اگر میشه برای همه ی سوالات پاسخ نامه بگذارید
    پاسخ:
    ممنونم از لطفت
    متاسفانه در حال حاضر فرصت گذاشتن پاسخنامه هارو ندارم
  • علی ابوالحسنی
  • سلام من شما را خیلی دوست دارم بخاطر سایت خوبتون
    پاسخ:
    سلام دانش آموز گل
    موفق باشی پسر خوب
     به من کمک کنید تابتوانم امتهانات را باز کنم
    پاسخ:
    عزیزم نرم افراز وین رر(winrar) و در سیستمت نصب کن.بعد از نصب با استفاده از این برنامه سوالات از حالت فشرده خارج میشن.بعد از اون اگر در سیستمت آدوب ریدر یا آدوب آکروبات نصب باشه میتونی سوالات و ببینی
  • علی راستگو
  • لطفاسوالات هدیه های اسمان سری 1 باپاسخ نامه بگذارید اگه میشه امروز
    پاسخ:
    فکر نمیکنم بتونم پاسخنامه ها رو قرار بدم.متاسفانه فرصت ندارم
    سلام.میشه لطفا سوالات رو با پاسخنامه هاش بزارین؟
    پاسخ:
    سلام.متاسفانه در حال حاضر نمیتونم
    بهترین هستید!
    پاسخ:
    لطف دارید
    مرسی بابت وبلاگتون.عالی بود.
    سلام.دستتون درد نکنه سایتتون خیلی خوب بود.
    سوالات برای پارساله؟ 
    من همرو دانلود کردم فکر کردم فردا امتحان ریاضی همین چیزاست دیدم نه بابا برای پارسال به خشکی شانس 
    پاسخ:
    بله سوالات سال گذشته هست
    به تاریخ پست ها نگاه کنید مشخص میشه
    با سلام بسیار وبلاگ خوبیه.امیدوارم جزوات بیشتری ببینم.

    پاسخ:
    سلام.انشا الله در فرصت های دیگه
    عالی
    سلام ممنون ازسایتتون واقاً عالیه مطالب مفیدوآموزنده ای داشت.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی