ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون نوبت دوم هدیه های آسمان منطقه خوانسار

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

دانلود آزمون نوبت دوم هدیه های آسمان ، پایه ششم ، منطقه خوانسار

به همراه پاسخنامه

دانلود در ادامه مطلب

دانلود آزمون نوبت دوم هدیه های آسمان ، پایه ششم ، منطقه خوانسار

به همراه پاسخنامه

دانلود آزمون

 

دانلود پاسخنامه

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱۴)

سلام خانم مهدوی.مچکرم ازتون
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
خیلی عالی بودخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوب بودن
عالی بود خانم مهدوی
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy gooddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
توپ بود مرسی بووووووووس
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
بد نبود
ه8مهی امتحان های شما خیلی عالی ازشمامن تشکر میکنم از این امتحان هایتان

پاسخ:
خواهش میکنم
موفق باشی
  • مورچه ی تلاش کن
  • سوالات خوبی بود اما سخت نبود                   سخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخت
  • ♥♥♥ماریانا♥♥♥
  • ☺☻☺☻ سوالاتت واقعا قشنگ بودن مرسی عزیز دلم☺☻☺☻☺☻
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    متوسط بود میشد بهتر باشه

    خیلی ممنون خوب بود ولی اگه ورد بود بهتر می شد.

    پاسخ:
    خواهش میکنم.با عرض شرمندگی امکان پست فایل های ورد نیست
    ممنون خیلی علی بود.
    عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی