ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون نوبت دوم علوم تجربی منطقه خوانسار

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

دانلود آزمون نوبت دوم علوم تجربی ، پایه ششم منطقه خوانسار

به همراه پاسخنامه

دانلود در ادامه مطلب

دانلود آزمون نوبت دوم علوم تجربی ، پایه ششم منطقه خوانسار

به همراه پاسخنامه

دانلود آزمون

 

دانلود پاسخنامه

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱۶)

ممنون ازسایتتون امتحان نوبت دوم 96 هست
ممنون



نگار جون پس نمره ی مفتی می گیری





ببخشید سایتتون فوق العاده است ولی لینک دانلود خد آزمون خرابه
پاسخ:
عزیزم لینک های دانلود سالمه.یه بار دیگه تلاش کن
سلام من خودم یه خوانساریم و از اینکه این همه معلمای خوب تو شهرمون هست به خودم میبالم

پاسخ:
سلام
لطف داری الهه جان
سلام.بی نهایت سپاس .
هنرمند به تمام عیارین شما
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون
سلام.من نمی تونم سوالارو دانلود کنم.چی کار کنم ،؟؟؟ لطفا سوالارو یه جور دیگه بزاریم.که دانلود کردیم تو microsoft word باز بشه. لطفا
پاسخ:
سلام
شما اگر برنامه آدوب ریدر یا آدوب آکروبات و داشته باشید به راحتی سوالات و میتونید بخونید
در ضمن برنامه وین رر برای خارج کردن سوالات از حالت فشرده لازمه
عالی است امیدوارم امتحانمون از این سایت بیاد
پاسخ:
بعید میدونم این اتفاق بیافته
ممنون از سایتتون معلم ما همیشه از سایت شما نمونه سوال می گیرد

پاسخ:
خواهش میکنم
خیلی خوب بود ممنون از کمک شما
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام می خواستم خواهش کنم آزمون ها را فقط برای دانلود نذارید.کاری کنید تا بچه ها بتوانند از این سوالات  به صورت مجازی استفاده کنند.ممنونم.
سلام می خواستم خواهش کنم که امتحاناتی که تو سایت می ذارید فقط دانلوی نباشه. جوری باشه که ما تو سایت بتونیم جواب بدیم ممنون
پاسخ:
سلا دختر گلم
عزیزم امسال متاسفانه امکانش نیست.ولی شاید برای سال آینده بتونم بخش آزمون های مجازی و راه اندازی کنم
سایتتون خیلی مسخرس دانلود نمیشه
پاسخ:
لینک و چک کردم سالمه
به ادامه مطلب برید.روی دانلود کلیک کنید.وارد پیکوفایل که شدید روی دریافت فایل کلیک کنید سوالات دانلود میشه
لطفا مرور فصل مطالعات اجتماعی رو بزارین.

پاسخ:
مطالعات اجتماعی به دلیل گستردگی مطالب قابلیت خلاصه سازی نداره.دانش آموزان عزیز بهتره خود کتاب و مطالعه کنند
معلم ما از این سایت امتحان میگیره ممنون ازشما     راستی مرور فصل مطالعات را هم بگذارید
پاسخ:
عزیزم مطالعات اجتماعی انقدر نکته و مطلب مهم داره که اگر مرور درس براش بذارم خودش یه کتاب میشه.بهتره خود کتاب و بخونی گلم

معلم ما از این سایت امتحان میگیره و من همیشه موفق میشوم ممنون از شما

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی