ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمون نوبت دوم اجتماعی منطقه خوانسار

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ

دانلود آزمون نوبت دوم اجتماعی پایه ششم، منطقه خوانسار

به همراه پاسخنامه

دانلود در ادامه مطلب

دانلود آزمون نوبت دوم اجتماعی پایه ششم، منطقه خوانسار

به همراه پاسخنامه

دانلود آزمون

 

دانلود پاسخنامه

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۴)

سلام .
خیلی ممنونم . بسیار سایت خوبی است و من هم از این سایت راضی هستم .
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم
چرا مال من باز نمی شه
پاسخ:
مشکلی نداره.از وین رر استفاده کن
خیلی سولات خوب بود 
پاسخ:
شما خوب تری عزیزم
سایت بسیار خوبی دارین تشکر میکنم
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی