ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

مرورهای شب امتحان (ریاضی)

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

  • زهرا مهدوی

ریاضی

نظرات  (۱۳)

خیلی خوب بود ممنون من پارسال شاگرد شما بودم
سلام
من دانلودکردم امابالانمیادبایدچه کارکنم

پاسخ:
سلام
ادوب ریدر یا ادوب اکروبات و در سیستم نصب کن.اگر هم فایل فشرده هست از وین رر استفاده کن
سلام خانم مهدوی من از شما بابت مطالب خوبتون تشکر می کنم و امیدوارم همیشه سربلند و کوشا باشید.

خدانگهدار
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون.موفق باشید
سلام خسته نباشید من دانش اموز کلاس ششم خوزستان..ایذه هستم  راستی خیلی متلبتون به دردم خورد میگم پاسخ نامه های ریاضی کجان فصل3 ریاضی  خسته نباشید خدا نگهدار
پاسخ:
سلام عزیزم.گلم پاسخنامه ها در وب قرار داده نمیشه
سلام عالیه 

پاسخ:
سلام خداروشکر عزیزم
سلام خانم مهدوی من هم درسال ششم درس می خوانم وتازه این سایت رابیداکرده ام ولی تا الان همیشه بامطالعه ی جزوات شما نمره ام بیست بوده است. خیلی ازشما ممنونم و امیدوارم همیشه همان طور که ما رادرامتحانات موفق می کنید خودتان هم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.                                         باتشکر
پاسخ:
سلام سارای گلم.عزیزم خوشحالم که انقدر پرتلاشی
موفق باشی
خیلی خوبه ممنون سرکارخانم مهدوی

پاسخ:
خواهش میکنم
سلام خانم مهدوی من از شما بابت وبسایت خیلی مفید و خوبتون نهایت سپاس را دارم و امیدوارم که هر جا هستید سلامت و تندرست باشید و بدی ها و انرژی های منفی از شما دور باشد .
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی از لطفت
تو هم موفق باشی گلم
خیلی خوبه ممنون خانم مهدوی
پاسخ:
خواهش میکنم
  • سید آرمان سجادی
  • باعرض سلام وادب. من محصل پایه ششم هستم واین به من خیلی کمک کرد
    پاسخ:
    سلام سید آرمان پسر کوشا و فعال
    برات آرزوی موفقیت میکنم

    سلام خانم مهدوی  من هم دانش اموز پایه ی ششم ابتدایی هستم  وخیلی خیلی از این سوالات استفاده کردم وجوابگو بود واقا عالی بود مرسی ازشما سرکار خانم  مهدوی  متچکرم

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش میکنم دختر خوب
    مرسی خانم مهدوی خیلی خوب بود
    پاسخ:
    خواهش میکمنم عزیزم
    مرسییی خانم مهدوی من خودم دانش اموزی پایه ی ششم هستم و ازش خیلی استفاده کردم
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی