ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

پیک بهارانه استان اصفهان

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۱۳ ب.ظ
دانلود پیک بهارانه استان اصفهان،پایه ششم

 

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۲۰)

عالی بود خوشم آمد
  • تلالو اندیشه
  • (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
    ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
    سلام
    تغییر دهندگان اثر گذار در جهان کسانی هستند که

    بر خلاف جریان شنا می‌کنند . . .

    (والترنیس)

    امیدوارم روزهای جدیدی که پیش رو دارید سرشار از لبخند وتغییرباشد.
    (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
    ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
    سلام همکار گرامی
    سال جدید هنوز شروع نکردی (منتظریم ، وقتی سایت شما به روز نشه فضای مجازی بی رنگ و رو می شه )


    پاسخ:
    انشا الله به زودی
    سلام ممنون خواهم شد اگه یک نمونه سوال امتحان املا و انشا ششم برای نوبت دوم بر اساس استاندارد طراحی قرار دهید. ممنون

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.به دلیل اینکه امسال سال اول پایه ششم هست هنوز مشخص نیست هر منطقه چطور سوالات رو طرح میکنه.سوالاتی از املا و انشا و فارسی آماده کرده که انشا الله به مرور قرار خواهم داد.
  • امیررضا مختاری
  • سلام با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سرور گرامی
    عذر مرا بپذیرید بابت این که مزاحمتان شدم
    جویایتان شدم بابت این که من در نزد شما احساس کوچکی می کنم.
    در این رابطه از شما در خواستی دارم که امید وارم بپذیرید
    خواستم من را در نزد دیگر دوستان و آشنایانتان محفوظ بدارید تا شاید روزی مانند خودتان از مزایا و خوبیتان در نزد دوستانم بگویم.
    هر چند که بخواهید مثل و مانندی در نزد خود نمی بینید
    این حسن خوبیتان را جویا می داند.
    با تشکر و آرزوی موفقیت نزد شما سرور گرامی

    پاسخ:
    سلام همیار معلم عزیز.لینک شدید
    عالی بود ممنون به ما هم سری بزن اگه هم دوست داشتی در لینک دوستان ثبتم کن

    پاسخ:
    انشا الله به زودی
    سلام همکارگرامی امیدوارم سال بسیار خوبی را داشته باشید برای کمک به پیشرفت روند تحصیلی فرزندان این سرزمین وب سایت جنابعالی را لینک کردم امیدوارم شما هم وبلاگ آموزشی بنده را با نام (( پایه ششم قدس بهمنی )) لینک کنید ، راستی وبلاگ قشنگ و خوبی داری به من هم سر بزن و من را از نظرات خود بی نصیب نزار همکار عزیز

    پاسخ:
    لینک شدید
    سلام سال نو مبارک

    پاسخ:
    سال نوی شما هم مبارک
    سلام همکار محترم و وگرامی

    سال نو مبارک
    انشا الله سال خوبی در کنار خانواده ،دانش آموزان و همکاران گرامیتان داشته باشید

    پاسخ:
    امیدوارم شما هم سال خوب و با برکتی را پیش رو داشته باشید.
  • موج دوم عزیززاده
  • با سلام خدمت همکار ارجمند
    وبلاگ قشنگی دارین در ضمن ادرس وبلاگتون رو لینک کردم اگه دوست داشتین میتونیین وبلاگ بنده رو که وبلاگ آموزشی پایه دوم است را لینک کنید
    باتشکر
    موج دوم
    http://www.moojedovom.blogfa.com

    پاسخ:
    با سلام و احترام همکار گرامی لینک شدید
    سلام
    سال نو مبارک همکار محترم
    چقدر سایتت زیباست من هر وقت به سایتت سر می زنم خیلی لذت می برم و یاد سرچشمه خوانسار می افتم سایتت هم مثل شهر قشنگتون بسیار زیباست

    خداقوت

    پاسخ:
    سلام همکار گرامی.چشم های زیبا بین همه چیز رو زیبا میبینن.اینطور که معلومه قبلا میهمان ما بودید.با تاخیر بتون خوش آمد میگم و دعوتتون میکنم باز هم به خوانسار تشریف بیارید.
  • دبستانی های عزیز
  • بهار بهترین بهانه برای زیستن

    آغاز بهترین بهانه و آغاز بهار بر شما مبارک



    سلام

    درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال

    سر سبزی جاودان و

    شادی اندیشه ای پویا و آزادی و

    برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .

    پیشاپیش نوروزتان پیروز

    پاسخ:
    سلام.من هم به شما سال نو رو تبریک عرض میکنم
  • مسعود بیگدلی
  • سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
    و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
    کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
    زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
    چون همیشه امیدوار وسال نوپیشاپیش مبارک...
    مسعود بیگدلی:بانک سوالات ششم

  • سیدعلی سیدی
  • سلام پیک خوبی بود
    پاسخ:
    درسته امسال خوب بود
    سلام
    که چی مثلا مال دیگران رو میگیری و به اسم سایت خودت روش طراحی میکنی .
    مثلا میخوای بگی فتوشاپ بلدی .
    برو وبلاگهای دیگه رو نگاه کن همه با ذکر صلوات کار میکنن تو هم گم نام کار کن .
    دهه 60 - 70 هستی دیگه بهتر نمیشین شما

  • دوباره سلام قدرتی


  • برآمد باد صبح و بوی نوروز
    به کام دوستان و بخت پیروز
    مبارک بادت این سال و همه سال
    همایون بادت این روز و همه روز


    یک نفر همره باد

    آن یکی همسفر شعر و شمیم

    یک نفر خسته از این دغدغه ها

    آن یکی منتظر بوی نسیم

    همه هستیم در این شهر شلوغ

    این کفایت که همه یاد همیم

    عیدتون مبارک

    .

    .

    .

    ´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
    ¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
    …*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
    ….hapyy new year….
    …*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
    ¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
    ´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

    .

    .

    .

    سلام، واقعا عالی است. مطالب ارزنده و مفید شما باعث گردید تا به آگاهی های خویش بیفزایم و در زندگی روزمره آن ها را به کار ببرم. از این به بعد مرا یک دوست بدانید و لطفا به وبلاگ من سری بزنید، خوش حال می شوم. لطفا آدرس وبلاگ من را لینک کنید. با تشکر از زحمات شما.

    پاسخ:
    سلام.ممنونم.حتما سر میزنم و لینکتون میکنم
  • کلاس مهربانی
  • *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•
    ♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥♥
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ✿ عــــــــــــــیــــــــــــــد نوروز مـــــــــــبارکـــــــــــــــبـــــــــــــاد ✿
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥♥
    *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•

    سال خود را با بهترین 7سین آغاز کنید:
    سلام قولا" من رب الرحیم
    سلام علئ موسى و هارون
    سلام علئ ابراهیم
    سلام علئ نوح فى العالمین
    سلام علئ المرسلین
    سلام علئ إلیاسین
    سلام هی حتى مطلع الفجر

    یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
    یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برایتان مسئلت می کنم.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی