ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

درخت بخشنده

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ
 

دانلود فیلم درخت بخشنده ، درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی

  • زهرا مهدوی

تفکر و پژوهش

نظرات  (۷)

چرا فیلم هدیه ها ندارید
پاسخ:
در صورتی که دسترسی به فیلم مربوط به تدریس هدیه ها پیدا کردم پست میکنم
ببخشید یه سوال داشتم
میشه بگین کل فیلم های درس تفکر کجاست ممنونم اگه زود جواب بدین


با سلام 
یه سوال داشتم ، خودتون این فیلم رو تهیه کردید ؟
میخواستم بدونم اگه کار خودتونه از چه نرم افزار یا نر م افزا هایی استفاده کردید ؟
ممنون
پاسخ:
سلام
نه این فیلم به زبان اصلی از یوتیوب دانلود شد.تنها کاری که من کردم ترجمه ، قرار دادن زیر نویس و گذاشتن آهنگ بود.
جالبه ها
چقدر ارتباط معلم ها با دانش آموزان بالا رفته
پاسخ:
هم جالبه هم خطرناک.مثل راه رفتن روی لبه تیغ
  • *-:¦:-* تلالو اندیشه *-:¦:-*
  • سلام خانمی
    زنده باشی عزیزم
    پاسخ:
    سلام.ممنون.همچنین شما
    ممنون از زحمتتون. دخترم کتابش رو داره این فیلم رو هم بهش میدم. فقط کاش یه نسخه با کیفیت هم میذاشتید.
    پاسخ:
    خواهش میکنم.اصل فیلمی که خودم از یوتیوب دانلود کردم کیفیت کمی داشت.با کم کردن حجم کمتر هم شد.
  • حسن ریوندی
  • متاسفانه حجم فایل زیاد است .
    پاسخ:
    اگر بیشتر از این حجم کم میشد در کیفیت فیلم تاثیر میگذاشت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی