ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آزمایش اثبات وجود نشاسته در برگ

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دانلود فیلم آزمایش اثبات وجود نشاسته در برگ ، علوم تجربی ششم دبستان

  • زهرا مهدوی

علوم تجربی

نظرات  (۹)

انلاینش نیست ؟
پاسخ:
انشا الله به زودی
همکار محترم وعزیز واقعا خسته نباشید میگم انشا اله همیشه موفق وپیروز باشید مطالب خیلی مفید وعالی بودند ومن در کلاس از اون استفاده میکنم منتظر مطالب وفیلمهای بیشتری از شما هستم
پاسخ:
ممنون از لطف و محبت شما همکار گرامی.خوشحالم که تونستم قدمی در جهت یاری همکارانم بردارم
باسلام سوالی داشتم. در ازمایش گیاهان از ید برای شناخت قند استفاده میشود؟

پاسخ:
سلام
نه از محلول ید برای شناسایی نشاسته استفاده میشه.برای شناسایی قند ها از محلول بندیکت استفاده میشه.
من یه سوال داشتم؟ ازچه نرم افزاری برای وقتی که اسمتون اولش میاد میره بالا استفاده میکنید

پاسخ:
نرم افزار خاصی نیست.یک افکت در نرم افزارهای ویدئو ادیتور هست.همه نرم افزارها از ساده ترین اون ها مثل موویر میکر تا پیشرفته ترین اون ها مثل پریمایر این افکت رو دارند.
  • فریبرز جلوه گر
  • سلام من به آشور مراجعه کردم ولی فقط آزمایش های آخر در وبلاگ وجود داشت من آزمایش های اول کتاب علوم را نیاز دارم مثل آزمایش از بین بردن رنگ زرد چوب
    آزمایش صفحه ی 26 علوم رانیاز دارم من آزمایش های آخر را دیدم و دانلود کردم و
    خوشم آمد اگر میشود آن ها را در وبلاگتون قرار دهید.خیلی نیاز مندم
  • فریبرز جلوه گر
  • سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید فیلم های آزمایش ها خیلی برام فایده داشت
    اگر ممکن است تمام آزمایش های علوم ششم را در وبلاگتون بگذارید؟اگر ممکن است
    جوابم را بدهید.عجله دارم
    پاسخ:
    سلام دانش آموز خوب.خوشحالم که مفید بوده.تا اونجایی که من یادمه همه آزمایشات علوم در وبلاگ قرار داده شده.به آرشیو مراجعه کنید.
    سلام همکار عزیز
    بسیار مطالب ارزشمند و خوبی گذاشتین بخصوص رسانه های آموزشی که میزارین متشکرم شاد و باشید و سرببلند
    پاسخ:
    خوشحالم که مفید بوده.
    با سلام
    با آموزش ساخت موتور الکتریکی ساده بروزم. منتظر حضورتون هستم.
    پاسخ:
    حتما سر میزنم
  • حسین باقری - سرگروه آموزشی ششم دیّر- است
  • سلام دوست تلاشگر و فعال من . وبلاگ بسیار خوب و پرمحتوایی دارید . ممنونم از تلاش و همت شما . با احترام لینکتون کردم لطفا ما را با عنوان : گروه آموزشی پایه ششم شهرستان دیّر لینک فرمایید
    پاسخ:
    با افتخار لینک شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی