ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

نمونه تمرین فصل نسبت ، تناسب و درصد

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۵۱ ب.ظ

دانلود نمونه تمرین فصل نسبت ، تناسب و درصد ، ریاضی ششم ابتدایی

  • زهرا مهدوی

ریاضی

نظرات  (۹)

سوالات عالی بود. ممنون. 

سلام سایت مفیدی برای من بود واقعا ممنون
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم
سلام ببخشید می شه سوالات تیزهوشان را هم بگزارید چون این سوالات اسان اند
پاسخ:
سلام عزیزم.بت پیشنهاد میکنم چند چلد کتاب تیزهوشان تهیه کنی و سوالاتش و حل کنی.موفق باشی دانش آموز تیزهوش
سلام
با ذمن تشکر از شما و وبلاگتان من دانش آموز مدرسه گل های بهشت شهرستان لامرد هستم اولین بار است که وارد وبلاگ شما می شوم اما واقعا عالی بود ممنون لطفا اسلاید ها ی آموزشی نیز در وبلاگ بگذارید همچنین آزمون های جامع 
با امید موفقیت
پاسخ:
سلام عزیزم
دختر خوبم به بخش چند رسانه ای برو و روی اسلاید های آموزشی کلیک کن.در ضمن در بخش پروژه های دانش آموزان هم میتونی تعداد زیادی اسلاید زیبا و با محتوا پیدا کنی
موفق باشی
با سلام . لطفا در صورت امکان سوالات فصل های دیگر ریاضی بهمراه جواب انها را در سایت قرار دهید
با تشکر
پاسخ:
سوالات در حال تهیه است.انشا الله به زودی در وب قرار میدم.اما در مورد جواب ها انشا الله اگر وقت اجازه بده قرار میدم.
سلام خانم معلم عزیز
از آشنایی با شما بسیار خرسندم. در کلاس از مطالب شما بهره می برم. متشکر

پاسخ:
سلام.خوشحالم که مفید واقع شده
  • محبان مهدی (عج)
  • سلام اینجانب مدیر وبسایت محبان مهدی هستم وبسایت بسیار پر محتوایی دارید از شما تشکر میکنم وبسایت شما باافتخار در وبسایت محبان مهدی (عح) لینک شد اگر امکان دارد ومارا قابل دانستین مارابا نام محبان حضرت مهدی لینک کنید
    پاسخ:
    سلام.انشا الله به زودی لینک خواهید شد.
  • *-:¦:-*تلالواندیشه*-:¦:-*
  • خانم مهدوی عزیزم مرسی از توضیحاتت
    فیلم رو نمیدونم چطوری حجمش رو پایین بیارم
    راستش چند تا نرم افزار هم دانلود کردم اما کار باهاشون رو بلد نیستم

    پاسخ:
    خواهش میکنم.شما احتیاج به یک کانورتور دارید.فیلم ها با پسوند mp4 حجم کمتری دارند
  • امیررضا مختاری
  • سلام خسته نباشید من امیررضا مختاری هستم دانش اموز کلاس ششم دبستان شهید اکبری دماوند هستم
    واقعا وبلاگ عالی دارید
    من با افتخار شما را لینک کردم و از وبلاگتان دیدن کردم البته با جسارت
    امیدوارم موفقیت های بیشتری را در این راستا کسب کنید
    من هم خوش حال می شوم به وبلاگم سری بزنید و من را لینک کنید
    با تشکر
    پاسخ:
    همیشه موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی