ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

پاسخ نامه آزمون جامع پایه ششم

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۴۶ ب.ظ

دانلود پاسخ نامه آزمون جامع پایه ششم

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱۴)

با سلام سوالات تیزهوشان 92-93 پارسال در چه سایتی می تونم دانلود کنم
پاسخ:
سلام،یه سر به وبلاگ آقای بیگدلی بزنید
سولات تیزهوشان91-92 رو هم اگه می شه بزارین
پاسخ:
سلام.در وب موجود هست
سلام. شما فقط علوم گذاشتید اگه میشه بقیه درس ها رو هم بگذا رید

پاسخ:
سلام
سوالات در مرحله تایپ هستند.به مرور قرار خواهم داد.
سلام گستاخی من رو ببخشید

پاسخ:
سلام.این چه حرفیه.من ازتون ممنونم که یاد آوری کردید.دوست دارم همه دوستان کم کاری های من رو گوشزد کنند.
سلام. امتحانات تیز هوشان نز دیکه پس کی نمونه سوالات تیز هوشان را در سایت خود قرار میدهید

پاسخ: سلام
چقدر عجله دارید.هنوز در فروردین هستیم.
چشم در همین هفته در وب قرار خواهم داد.
سلام.من گفته بودم ازمون های تیز هوشان قلم چی نه کتاب ان لطفا عذر مذا هم بپذیرید کوتا هی از من بود. ممنون.

پاسخ:
سلام.خواهش میکنم.من هم اشتباه متوجه شدم.متاسفانه دسترسی به آزمون ها ندارم ولی سوالاتی که به زودی قرار خواهم داد نمونه همون آزمون ها هست.
سلام.اگه میشه بی زحمت سوالات تیز هوشان قلم چی ونکات وپاسخ ها و نکات دروس تیز هوشانی رو در وبلا گتون بذارید با تشکر....

پاسخ:
سلام.متاسفانه به کتاب تیزهوشان قلم چی دسترسی ندارم ولی به زودی سوالات تیزهوشان گاج،واله،سرآمد و فرزانگان در وب قرار خواهد گرفت.
سلام.اگه امکان داره نمونه سوالات تیز هوشان سال های رو در وبلاگ بذارید.با تشکر..........

پاسخ:
سلام.با توجه به فشردگی مطالب اگر دسترسی پیدا کردم قرار میدم.
با سلام و عرض خسته نباشید. لطفا در صورت امکان جواب سوالات پایا را هم در وبلاگ خود بگنجانید
پاسخ:
متاسفانه دسترسی به خود سوالات ندارم که پاسخ نامه شونو بذارم.اگر سوالات به دستم رسید حتما این کار رو انجام میدم.
خدا قوت
حیف که من کلاس شیشم نیستم

پاسخ:
ممنون.میتونید در این مورد خداروشکر کنید
از کجا دانلود میشه؟
پاسخ:
اول به ادامه مطلب برید و بعد روی دانلود کلیک کنید
راستی یادم رفت اسم وبلاگم رو بنویسم...
پاسخ:
به وبلاگ زیبات سر زدم.آفرین دانش آموز نمونه.لینک شدی
باسلام به شما معلم زحمت کش...
لطفاًبه وبلاگ من یک سری بزنیدواگرخوشتان آمد،مراهم لینک کنید.
  • دبستان شاهد انزلی
  • سلام
    من فقط نظر همکارمون رو انتشار دادم .
    متاسفانه وقت نکردم که اصلاً سوالات رو نگاه کنم .
    پاسخ:
    من کامنت رو در جواب همکارمون گذاشتم.اگر لینک وبشونو میذاشتن در وب خودشون جواب میدادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی