ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

آلبوم تصاویر لباس های اقوام مختلف ایرانی

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۴ ب.ظ

دانلود آلبوم تصاویر لباس های اقوام مختلف ایرانی،مطالعات اجتماعی پایه ششم

پ ن:لطفا اگر در دسته بنده لباس ها اشکالی هست اطلاع دهید

  • زهرا مهدوی

مطالعات اجتماعی

نظرات  (۸)

سلام همکارگرامی خسته نباشید.
مطالب جالبی تهیه کردید.موفق باشید
پاسخ:
سلام.شما هم موفق باشید
خوب بود فقط ای کاش شهر قزوین هم بود .
پاسخ:
متاسفانه به اطلاعاتی در این زمینه دسترسی نداشتم
با سلام وخداقوت
وبلاگ بسیارجالب ومفیدی دارید از مطالب وعکساتون استفاده کردم بسیااااااااااااااار عاللللللللللللللللللی بود با کمال تشکر
با اجازتون وبا افتخار لینک شدید.
  • ژینا و روژینا
  • سلام و خسته نباشید
    ممنون از عکس های خوبی که گذاشتید.
    ما کرد هستیم و لذت بردیم
    مرسی
    پاسخ:
    سلام.خوشحالم که مفید بوده
    سلام خانم مهدوی
    وبلاگ بسیار جامعی دارید و عکس هایی که قرار دادید بسیار عالی بودند اما در قسمت عکس های بلوچ به نظرم کلمه سیستانی رو هم اضافه می کردید بهتر بود بعضی عکس ها ماله سیستانی های عزیز هم است بنده خودم بلوچ هستم /
    با آرزوی توفیق روز افزودن برای شما و وبلاگتون
    خاشی
    پاسخ:
    بسیار ممنون از تذکر به جاتون حتما پی نویس می شود
  • دبستان شاهد انزلی
  • ممنون از لطفتون ...
    با برنامه دانلود منیجر که دانلود می کردم سرعت دانلود رو 3 کیلوبایت در ثانیه نشون می داد ولی با این سرور سرعت دانلود حداقل 125 کیلو بود ...
  • دبستان شاهد انزلی
  • سلام خانم مهدوی
    بنده فایل اقوام ایرانی رو با سرور بیان آپلود کردم چون هم سرعت دانلود بالای داره و هم امکان ریزام و پاز داره ... بنده برای دانلود این فایل 30 دقیقه با پهنای باند 1 مگ وقت گذاشتم ولی الان 3 دقیقه ای دانلود می شه . عذر می خوام که قبلش اجازه نگرفتم ...
    موفق باشید ...
  • محمدرضا امینیان
  • باسلام....
    باسلام و تبریک دهه فجر به شما وب بسیار زیبا و مفیدی برای ما دانش آموزان آماده کرده اید.من محمدرضا امینیان دانش آموز کلاس ششم بهبهان هستم
    خوشحال می شوم اگر به من هم سری بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی