ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

به زودی سری دوم سوالات نوبت اول

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۵۸ ب.ظ

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۶)

باسلام به همه این سوالات برای ما معلما خیلی خوبه!...
پاسخ:
سلام
خداروشکر
سلام بابت همه سوالات که به این شکل طبقه بندی شده  ونظم خاصی دارد ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
همکار محترم وبلاگ واقعا مفیدی دارید و شما هم اگه لینک وبلاگ من رو بدهید ممنون میشم
http://payesheshom.persianblog.ir
پاسخ:
سلام همکار گرامی.لینک شدید
  • دوباره سلام قدرتی
  • سلامی چو بوی خوش آشنایی................................

    خانمی دست مریزاد خسته نباشید
  • دبستانی های عزیز
  • سلام بر خاتم مهربانى و عشق!

    سلام براو که گام هاى مهتابى اش شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند!

    رحلت جانکاه پیامبر مهربانی و رحمت بر شما تسلیت باد.
  • محمد رضا
  • پدر بابت سوالات از شما تشکر کرد.من هم بابت بازدید ازشما تشکر می کنم
    پاسخ:
    من هم از شما و پدرتون بابت لطفتون ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی