ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

ترشی لیته

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۲۲ ب.ظ
بعد از مدت ها فرصتی پیش اومد تا بتونم به دانش آموزان سال گذشتم سر بزنم.رفتم سر کلاسشون و بعد از کلی تلاش موفق شدم ساکتشون کنم.یکم که براشون صحبت کردم بچه ها اصرار کردن بشون یه چیزی یاد بدم.منم چون یکی از تونالیته های شاگردای خودم دستم بود اومدم مثلا بشون تونالیته ترکیب رنگ ها رو یاد بدم.بچه ها اسمشو نشنیده بودن و ازم خواستن بنویسم روی تخته.همین که اسمش و رو تخته نوشتم محمد جواد بلند داد زد بچه ها آخ جون خانم میخواد ترشی لیته یادمون بده.من عاشق ترشیم.و مثل همیشه با گفتن این حرف کل کلاس رفت روی؟

                                                                                        هوا

  • زهرا مهدوی

نظرات  (۱)

  • دبستان شاهد انزلی
  • ممنونم از مطالبی که گذاشتید ... و مارو قابل دونستید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی