ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

ــــــــــــــ معلم خوانساری ـــــــــــــــ

محتوای آموزشی و ارزشیابی پایه ششم

بایگانی
آخرین نظرات

کلاس تکانی شاد بچه های ششم

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ

این هم کلاس تکانی شاد شاد بچه های گل کلاسم برای استقبال از بهار 93


  • زهرا مهدوی

نوروز

گالری عکس

نظرات  (۲)

سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما معلم عزیز ما
من از این که معلمی همچون شما دارم خیلی خوش حالم و از شما ممنونم.
باتشکر
پاسخ:
سلام دختر گل و باهوش
مبارک باشه خانوم.وبلاگتو که درست ساختی.ایشالا یادتون میدم چطوری قالبشو عوض کنید و توش مطلب بنویسید
موفق باشی عزیزم
  • امین کوهساریان
  • با سلام و خسته نباشید.

       خوش به حال شما که همچین دانش آموزانی دارید.

    دانش آموزای کلاس ششم من خیلی ضعیف تر از این حرف ها هستن که بخوان جارو دست بگیرن

    اگه ببینید فکر می کنید الان اومدن کلاس اول. البته به جز یک پسر که انگار 10 سال از بقیه اونا بزرگتره

    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا سال گذشته که من در یک روستا تدریس می کردم یک سری از دانش آموزانم فوق العاده ریز نقش بودند.ولی امسال بعضی از دانش آموزانم از من قد بلند تر هستند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی